  • 1. Data: 2004-02-28 21:58:35
    Temat: Skarga na adwokata "przeciwnika"?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...com>

    Witam

    Pozwalem moja b. firme o odszkodowanie za wypowiedzenie. Prezes
    obiecywal mi (bez swiadkow), ze jak nie wycofam pozwu, to nie
    znajde pracy w Trojmiescie.
    W trakcie rozprawy adwokat wynajety przez firme ni stad ni zowad
    w czasie przeznaczonym na pytania zapytal sie, gdzie obecnie
    pracuje? Odmowilem odpowiedzi. Zapytal sie wtedy, czy nadal w tej
    samej branzy. Znowu odmowilem odpowiedzi.
    Nie widze w zadanych pytaniach zadnego zwiazku ani z praca w b.
    firmie, ani z jakimikolwiek wypowiedziami w czasie rozprawy.
    Czy takie pytania mozna by uznac za probe zastraszenia mnie
    biorac pod uwage grozby prezesa?
    Po co moglaby byc taka informacja temu zlodziejowi? Jaka linie
    ataku szykuje? Co moze legalnie zrobic z taka informacja? Ma ktos
    jakies pomysly? Moze ja moge wykorzystac taka probe przeciw
    firmie?

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x14FF5BF4
    Nie komentujemy i nie komentujemy, dlaczego nie komentujemy.
    (C) by Boguslaw Majewski - MSZ

  • 2. Data: 2004-02-29 06:45:27
    Temat: Re: Skarga na adwokata "przeciwnika"?
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Sat, 28 Feb 2004 22:58:35 +0100, na pl.soc.prawo, Zbynek Ltd. napisał(a):

> [...]
    > ataku szykuje? Co moze legalnie zrobic z taka informacja? Ma ktos
    > jakies pomysly? Moze ja moge wykorzystac taka probe przeciw

    A co sędzia na te pytania adwokata ?
    Tylko od sędziego zależy czy musisz odpowiedzieć na pytania.
    --
    Mieczysław
    ----

  • 3. Data: 2004-02-29 07:05:25
    Od: "Robert.K." <...@w...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracuje? Odmowilem odpowiedzi. Zapytal sie wtedy, czy nadal w tej
    > samej branzy. Znowu odmowilem odpowiedzi.

    Podpisywales lojalke ? A moze chca wykazac , ze w trakcie
    pracy u nich wspolpracowales z konkurencja i za to ci
    zwolnili.? A dowodem na to moze byc ( posrednio ) to,
    ze po odejsciu od nich pracujesz juz w takiej firmie.
    Nic innego mi do glowy nie przychodzi.
    Pozdr

  • 4. Data: 2004-02-29 08:34:50
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Po co moglaby byc taka informacja temu zlodziejowi? Jaka linie

    No jak po co ? Jesli teraz pracujesz i w tej samej branzy, to by
    oznaczalo, ze zadnych wiekszych szkod na tym wypowiedzeniu nie poniosles
    czyli nie ma za co wyplacac odszkodowania ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2004-02-29 12:13:47
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...com>

    Czesc

    Rozważywszy wszystkie za i przeciw, Mieczyslaw napisał(a):

    > A co sędzia na te pytania adwokata ?

    Nic. Tylko zaprotokolowano pytania i odpowiedzi.

  • 6. Data: 2004-02-29 12:14:33
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...com>

    Czesc

    Rozważywszy wszystkie za i przeciw, KrzysiekPP napisał(a):

    > No jak po co ? Jesli teraz pracujesz i w tej samej branzy, to by
    > oznaczalo, ze zadnych wiekszych szkod na tym wypowiedzeniu nie poniosles
    > czyli nie ma za co wyplacac odszkodowania ...

    Tyle, ze wypowiedzenie bylo bezprawne. Same ogolniki na nim.
    Zazadalem wiec przywrocenia do pracy. Poniewaz znalazlem szybko
    nowa prace, to zgodnie z KP moge zadac odszkodowania.

  • 7. Data: 2004-02-29 12:15:05
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...com>

    Czesc

    Rozważywszy wszystkie za i przeciw, "Robert.K." napisał(a):

    > Podpisywales lojalke ?

    Alez gdzie tam:-)

    > A moze chca wykazac , ze w trakcie
    > pracy u nich wspolpracowales z konkurencja i za to ci
    > zwolnili.?

    Nie za to. Za dochodzenie swoich praw do wynagrodzenia. Na
    wypowiedzeniu bylo o tym, ze jestem kiep, fuszer, len i nieuk.
    Troche w delikatniejszych slowach, ale tak to mozna odebrac.

    > A dowodem na to moze byc ( posrednio ) to,
    > ze po odejsciu od nich pracujesz juz w takiej firmie.

    Braku klauzuli o zakazie konkurencji. W moim pozwie chodzi nie o
    fakt zwolnienia, tylko o nieprawdziwie podane jego przyczyny. Ich
    zdanie na ten temat nie tu zadnego merytorycznego znaczenia.
    Caly czas kolacze mi sie mysl, ze b.szef zadzwoni do mojej nowej
    firmy i powie to samo co na wypowiedzeniu i jeszcze dorzuci pare
    zdan.

  • 8. Data: 2004-02-29 13:08:18
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Sun, 29 Feb 2004 13:13:47 +0100, na pl.soc.prawo, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Czesc

    > Nic. Tylko zaprotokolowano pytania i odpowiedzi.

    To by znaczyło, że sędzia uznał odpowiedzi na pytania za nieistotne dla
    sprawy.
    --
    Mieczysław
    ----
    Zbiór przepisów:
    www.bim.home.pl\sigow\prawo.htm
    The right half of the brain controls the left half of the body. This means
    that only left handed people are in their right mind.

  • 9. Data: 2004-02-29 13:16:10
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Sun, 29 Feb 2004 13:15:05 +0100, na pl.soc.prawo, Zbynek Ltd. napisał(a):

> [...]
    > Caly czas kolacze mi sie mysl, ze b.szef zadzwoni do mojej nowej
    > firmy i powie to samo co na wypowiedzeniu i jeszcze dorzuci pare

    Jeżeli przed sądem toczy się sprawa o sprostowanie przyczyny rozwiązania
    umowy o pracę, to ten szef musiałby być "kamikadze" zawiadamiać/informować
    twojego obecnego pracodawcę o ( załóżmy że masz rację) nieprawdziwych
    powodach tego rozwiązania.
    Ryzykowałby w ten sposób wypłatę odszkodowania z tytułu ewentualnych Twoich
    strat/ utraty dochodów na skutek pomówienia.

    --
    Mieczysław
    ----
    Zbiór przepisów:
    www.bim.home.pl\sigow\prawo.htm
    Experience is that marvellous thing that enables you recognise a mistake
    when you make it again.

  • 10. Data: 2004-02-29 13:50:34
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Tyle, ze wypowiedzenie bylo bezprawne. Same ogolniki na nim.
    > Zazadalem wiec przywrocenia do pracy. Poniewaz znalazlem szybko
    > nowa prace, to zgodnie z KP moge zadac odszkodowania.

    Ale wlasnie jego wysokosc zalezec bedzie od tego, jakie straty
    poniosles.

    --
    Krzysiek, Krakow