  • 11. Data: 2004-02-29 15:28:01
    Temat: Re: Skarga na adwokata
    Od: " Iwa" <p...@g...pl>

    Po co moglaby byc taka informacja temu zlodziejowi? Jaka linie ataku szykuje?
    Co moze legalnie zrobic z taka informacja? Ma ktos
    jakies pomysly? Moze ja moge wykorzystac taka probe przeciw firmie?

    myślę, że chodzi im o to, by wyglądało na to, że przyczyny wypowiedzenia były
    jednak uzasadnione. Jeżeli zadzwonią do Twojego obecnego pracodawcy i
    zszargają Ci opinię, nowy pracodawca może być uprzedzony albo pod wpływem
    nacisków znajomych zeznać w sądzie nieprawdę (a niestety tak się
    dzieje...),czyli że rzeczywiście jesteś konfliktowy, nieudolny itp.
    Oczywiście byłaby to bardzo naciągana linia obrony z ich strony gdyż
    istniałaby wówczas ewidentna relacja przyczynowo-skutkowa (strona pzowana
    dowiaduje się gdzie pracujesz i nagle Twój obecny pracodawca zmienia swój
    stosunek do Ciebie).
    Żeby się zabezpieczyć, możesz też poprosić obecnego pracodawcę o opinię.

  • 12. Data: 2004-03-01 06:20:26
    Temat: Re: Skarga na adwokata "przeciwnika"?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...com>

    Czesc

    Rozważywszy wszystkie za i przeciw, Mieczyslaw napisał(a):

    > Jeżeli przed sądem toczy się sprawa o sprostowanie przyczyny rozwiązania
    > umowy o pracę, to ten szef musiałby być "kamikadze" zawiadamiać/informować
    > twojego obecnego pracodawcę o ( załóżmy że masz rację)
    Wiem, o tym. Nikt zdrowy na umysle nie zawiadamialby oficjalnie o
    takiej sprawie. Nie mozna jednak wykluczyc, ze oni sie znaja.
    Kolezenska przysluge zawsze mozna wykonac:-(
    I nikt nie dowie sie nigdy o prawdziwych powodach zwolnienia -
    "ten pan nie nadawal sie na to stanowisko".

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x14FF5BF4
    Nie komentujemy i nie komentujemy, dlaczego nie komentujemy.
    (C) by Boguslaw Majewski - MSZ