    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Skarga na adwokata "przeciwnika"?
    Date: Sat, 28 Feb 2004 22:58:35 +0100

    Witam

    Pozwalem moja b. firme o odszkodowanie za wypowiedzenie. Prezes
    obiecywal mi (bez swiadkow), ze jak nie wycofam pozwu, to nie
    znajde pracy w Trojmiescie.
    W trakcie rozprawy adwokat wynajety przez firme ni stad ni zowad
    w czasie przeznaczonym na pytania zapytal sie, gdzie obecnie
    pracuje? Odmowilem odpowiedzi. Zapytal sie wtedy, czy nadal w tej
    samej branzy. Znowu odmowilem odpowiedzi.
    Nie widze w zadanych pytaniach zadnego zwiazku ani z praca w b.
    firmie, ani z jakimikolwiek wypowiedziami w czasie rozprawy.
    Czy takie pytania mozna by uznac za probe zastraszenia mnie
    biorac pod uwage grozby prezesa?
    Po co moglaby byc taka informacja temu zlodziejowi? Jaka linie
    ataku szykuje? Co moze legalnie zrobic z taka informacja? Ma ktos
    jakies pomysly? Moze ja moge wykorzystac taka probe przeciw
    firmie?

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x14FF5BF4
    Nie komentujemy i nie komentujemy, dlaczego nie komentujemy.
    (C) by Boguslaw Majewski - MSZ