  • 1. Data: 2004-04-08 08:53:48
    Temat: Siec Radiowa
    Od: "Sting" <s...@r...pl>

    Witam
    Jak o sieciach radiowych wypowiada sie prawo ewentualnie nrormy polskie
    Chodzi mi amatorska siec komputerowa... czy na to trzeba miec koncesje?

  • 2. Data: 2004-04-08 09:09:14
    Temat: Re: Siec Radiowa
    Od: "VSS" <v...@p...pl>

    In news:c53432$ml0$1@nemesis.news.tpi.pl,
    Sting <s...@r...pl> napisał (a):
    > Witam
    > Jak o sieciach radiowych wypowiada sie prawo ewentualnie nrormy
    > polskie Chodzi mi amatorska siec komputerowa... czy na to trzeba miec
    > koncesje?

    jeżeli nie zarabiasz na tym pieniędzy nie potzrebujesz żadnych zezwoleń.

    --
    VSS http://www.lasershow.pl
    Progressive & Minimal Trance http://www.uridium.prv.pl/

  • 3. Data: 2004-04-08 10:19:20
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl>

    VSS <v...@p...pl> wrote:

    > jeżeli nie zarabiasz na tym pieniędzy nie potzrebujesz żadnych zezwoleń.

    Zezwolen nie trzeba tak czy tak, ale bez wzgledu na rodzaj
    dzialalnosci wymagane jest zgloszenie do URTiP. Na ich stronach jest nawet
    stosowny formularz. Jesli w ciagu 30 dni nie bedzie sprzeciwu
    [a nie bedzie] to mozna rozpoczac nadawanie w pasmie ISM.

    PS:
    Tak wiem, prawo jedno praktyka drugie i nie sposob tego robic w przypadku
    kazdego klienta. Warto jednak zadbac by zgloszony byl chociaz styk miedz-
    mikrofale [glowny AP].

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl