  • 1. Data: 2004-04-08 07:23:41
    Temat: Recenzje gier/programów na stronie www
    Od: ciama<c...@o...pl>

    Czy pisząc recenzje jakiegoś programu lub gry na swojej stronie www,
    muzsę mieć pozwolenie wydawcy?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-04-08 07:40:31
    Temat: Re: Recenzje gier/programów na stronie www
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c52ult$cip$1@flis.man.torun.pl>, ciama wrote:
    > Czy pisząc recenzje jakiegoś programu lub gry na swojej stronie www,
    > muzsę mieć pozwolenie wydawcy?

    Nie.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2004-04-08 09:57:51
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    Użytkownik "ciama" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy pisząc recenzje jakiegoś programu lub gry na swojej stronie www,
    > muzsę mieć pozwolenie wydawcy?

    Oczywiscie ze nie. Mozesz mu jednak ja przeslac. Jesli jest madry, a Twoja
    recenzja rzetelna, nawiaze sie wspolpraca, a przynajmniej bedziesz mogl
    liczyc na gratisowe egzemplarze dla recenzentow, co ulatwi Ci prace.
    Oczywiscie nie kazdy wydawca tak postepuje, zwlaszcza jesli mocno
    krytykujesz...

    --
    pozdrawiam:-) Marek