  • 11. Data: 2005-01-29 21:29:43
    Temat: Re: Sieć Dialog problem z dialerem
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    januszek napisał(a):
    > Czekamy wiec na jakies szczegoly, podstawe prawna etc.

    zapewne chodzi o decyzję Prezesa UOKIK
    http://www.uokik.gov.pl/index.php?id=orzecznict&lang
    =0&samSession=4e5ee48c8ea9953b9cf849120ff998e0

    KG

  • 12. Data: 2005-01-29 21:59:04
    Od: Janusz <h...@p...com>

    Dnia Fri, 28 Jan 2005 20:36:27 -0600, witek napisał(a):

    > Gadasz jak potłuczony.

    No nie wystarczyło zainstalować darmowy program z TPSA ,albo "zablokować"
    0700 0300 0400 - to usługi bezpłatne robione na życzenie abonenta i po
    sprawie.
    JanuszHr

  • 13. Data: 2005-01-29 22:06:10
    Od: Janusz <h...@p...com>

    Dnia Fri, 28 Jan 2005 21:09:45 +0100, Ania napisał(a):
    Ja napisałam dwie

    > reklamacje, ale to nic nie dało, wiec chyba czas iść do prokuratury i
    > zgłosić przestępstwo.

    Droga Aniu bardzo Ci wspólczuje,ale nim pójdziesz do prokuratury ,radzę
    najpierw iść do kiosku i kupić jakąś książeczkę na temat sposobu
    korzystania z internetu przez modem.Taka książeczka kosztuje nie więcej niż
    10zł.A jeżeli nie chcesz czytać książeczek to wejdź na stronę /TPSA/
    http://www.tp.pl/dom/bws/dialery/ i poczytaj oraz zrób to o czym tam
    "piszą".
    JanuszHr

  • 14. Data: 2005-01-30 10:03:49
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    "zablokować"
    > 0700 0300 0400 - to usługi bezpłatne robione na życzenie abonenta i po

    to podobnie jak z mcDonaldem :) wtsraczy nie zrec tyle , a nie sprawy mu
    zakldac

    P.

  • 15. Data: 2005-01-30 18:11:38
    Od: "Ania" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Janusz" <h...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]

    > niż
    > 10zł.A jeżeli nie chcesz czytać książeczek to wejdź na stronę /TPSA/

    za współczucie dziękuję a książeczkę kup sobie sam bo okazuje sie, że tylko
    łącze DSL zabezpiecza przed zmianą numeru i hasła dostępowego istniejącego
    połączenia internetowego resztę mozna sobie wsadzić w d... Jakbys dobrze
    przeczytał pierwszy post to byś sie doweidział, ze nie o numery 0700 mi
    chodzi ale całkiem inne rzeczy które wyczyniają dialery. I poczytaj sobie
    decyzję na linku , który podał "kam"

    pozdrawiam

    Ania

  • 16. Data: 2005-01-30 18:12:06
    Od: "Ania" <a...@w...pl>

    > zapewne chodzi o decyzję Prezesa UOKIK
    > http://www.uokik.gov.pl/index.php?id=orzecznict&lang
    =0&samSession=4e5ee48c8ea9953b9cf849120ff998e0

    dokładnie o to chodzi :o)

    Ania

  • 17. Data: 2005-01-30 20:41:05
    Od: BartekK <s...@h...art.pl>

    witek napisał(a):
    > Gadasz jak potłuczony.

    a ty argumentujesz jak 5 letnie dziecko :)

    --
    Bartlomiej Kuzniewski tel +48 696455098
    s...@s...cfu.com.pl GG:23319

  • 18. Data: 2005-01-30 22:56:58
    Od: Janusz <h...@p...com>

    Dnia Sun, 30 Jan 2005 19:11:38 +0100, Ania napisał(a):
    > przeczytał pierwszy post to byś sie doweidział, ze nie o numery 0700 mi
    > chodzi ale całkiem inne rzeczy które wyczyniają dialery. I poczytaj sobie
> [...]

    Droga Aniu ja doskonale wiem jaki masz problem i doskonale wiem
    co"wyczyniają dialery" i znam problem przekierowań na nr. np.: na jakieś
    wyspy na pacyfiku lub do Chin czy gdziej.To Ty nie rozumiesz problemu.To
    Ty nie zabezpieczyłaś odpowiednio swojego komputera i nie zabezpieczyłaś
    możliwości przekierowań oraz właśnie łaczności przez nr 0700 bo to
    najczęściej jest przyczyną wysokich rachunków,nie wsponę już z jakich to
    stron one i kiedy one się instalują.Dodam tylko ,że w tej książece o
    której łaskawie wsponiałem jest dokładnie wyjśnione jak i co
    zabezpieczyć.To sprawa znajomości obsługi systemu /komputera/ a,nie problem
    prawny.
    JanuszHr

  • 19. Data: 2005-01-31 08:34:55
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Janusz wrote:

> [...]
    > której łaskawie wsponiałem jest dokładnie wyjśnione jak i co
    > zabezpieczyć.To sprawa znajomości obsługi systemu /komputera/ a,nie

    Drogi Januszku.

    Stawianie zarzutu ofierze, ze sie za slabo bronila przed obrabowaniem
    jest po prostu ochydne...

    Boguslaw

  • 20. Data: 2005-01-31 13:39:32
    Od: Janusz <h...@p...com>

    Dnia Mon, 31 Jan 2005 09:34:55 +0100, bo napisał(a):
    > Drogi Januszku.
    >
    > Stawianie zarzutu ofierze, ze sie za slabo bronila przed obrabowaniem
    > jest po prostu ochydne...
    >
    > Boguslaw

    tak ,to ohydne ,ale jak ofiara będzie nadal tak rozumowała to nie tylko ją
    obrabują ,ale nawet skórę z niej zedrą, w wszystko z powodu ,powiedzmy to
    eleganco z braku wiedzy , bo możan też to nazwać inaczej.
    JanuszHr