  • 1. Data: 2005-01-28 20:11:04
    Temat: ankieta w szkole
    Od: "Jurek" <j...@i...pl>

    Czesc,

    czy nauczyciele maja prawo przeprowadzac w szkole ankiety bez uzyskania
    zgody (lub chocby uprzedzenia) rodzicow ankietowanych dzieci? Wydaje mi sie,
    ze z cala pewnoscia nie powinno tak byc, szczegolnie, ze pytac mozna o
    bardzo rozne rzeczy, a dzieci (szczegolnie te male) nie potrafia same
    zakwestionowac zbytniego ingerowania w ich prywatnosc. Poza tym wydaje mi
    sie, ze niedawno z tego powodu byla jakas afera (choc nie jestem pewien czy
    w Polsce). Znacie jakies przepisy regilujace te sprawy lub jakies decyzje
    wladz oswiatowych lub sadowych?

    Za pomoc z gory dziekuje,
    Jurek

  • 2. Data: 2005-01-28 20:14:35
    Temat: Re: ankieta w szkole
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 28 Jan 2005 21:11:04 +0100, Jurek napisał(a):

    > czy nauczyciele maja prawo przeprowadzac w szkole ankiety bez uzyskania
    > zgody (lub chocby uprzedzenia) rodzicow ankietowanych dzieci?

    Co do zasady nie sądzę. Ale napisz, jaka to ankieta.

    RG

  • 3. Data: 2005-01-28 20:30:29
    Od: "Krzysiek" <p...@w...pl>

> [...]
    czy
    > w Polsce). Znacie jakies przepisy regilujace te sprawy lub jakies decyzje

    Ja się nie znam na przepisach, ale sądzę, że jeśli ankieta zawiera jakieś
    kontrowersyjne pytania, to lepiej poprosić o zgodę rodziców. Niedawno była
    afera bo dali dzieciom bez zgody rodziców ankietę z pytaniami typu: "Kogo
    kochasz bardziej? Mamę czy tatę?" i coś o molestowaniu. Rodzice słusznie
    protestowali.

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 4. Data: 2005-01-28 20:34:54
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Krzysiek" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kochasz bardziej? Mamę czy tatę?" i coś o molestowaniu. Rodzice słusznie

    Bo żądali równości w molestowaniu?

    Leszek

  • 5. Data: 2005-01-28 20:39:02
    Od: "|<onrad" <b...@b...tren.dy>

    Dnia 01/28/2005 09:30 PM, Użytkownik Krzysiek napisał:
    > Niedawno była
    > afera bo dali dzieciom bez zgody rodziców ankietę z pytaniami typu: "Kogo
    > kochasz bardziej? Mamę czy tatę?"

    Moze mowimy o dwoch roznych rzeczach, a moze cos pokreciles. Stawiam na
    te drugie :)

    Pytanie ankietowe brzmialo "kogo bys zabil gdybys mogl?" i byly
    wymienieni czlonkowie rodziny (mama, tata, rodzenstwo, babcia). Ankiete
    robila studentka

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 6. Data: 2005-01-28 21:49:50
    Od: maHo <m...@p...net>

> [...]
    >
    > Pytanie ankietowe brzmialo "kogo bys zabil gdybys mogl?" i byly
    > wymienieni czlonkowie rodziny (mama, tata, rodzenstwo, babcia). Ankiete

    no za taką ankietę, to ja bym zabił. ankieterkę.

    pozdrav

    maHo