  • 1. Data: 2005-01-28 20:09:45
    Temat: Sieć Dialog problem z dialerem
    Od: "Ania" <a...@w...pl>

    Witam grupowiczów,

    czy ktoś może walczył z TPSA lub Dialogiem o anulowanie rachunku za
    połączenia międzynarodowe wykonane przez dialer( czyli program- wirus
    wydzwaniajacy gdzie popadnie a najlepiej tam gdzie najdrożej). Byłabym
    wdzięczna za podpowiedź lub informacje kto ma taki problem i co zrobił żeby
    wywalczyć swoje, czyli niepłacenie za załodziei. Ja napisałam dwie
    reklamacje, ale to nic nie dało, wiec chyba czas iść do prokuratury i
    zgłosić przestępstwo.
    W Dialogu maja wyuczoną formułkę " My nic nie możemy, to pani sprawa" , a z
    tego co wiem nie jestem jedyna , którą rachunek nie doprowadził o mało do
    zawału. Wydaje mi sie, że osoby, które spotkał ten sam los powinny złozyc
    przynajmniej reklamację do URTiP. Znaczek na list dużo nie kosztuje a sprawa
    może ruszy tak jak problem z TPSA i numerami 0-700, gdzie TPSA została
    zbligowana do niepobierania opłat za takie połączenia. Jest to oczywiście
    tylko przykład , bo dialer + rozmowy międzynarodowe to już całkiem inna
    sprawa.

    pozdrawiam

    Ania

  • 2. Data: 2005-01-28 20:51:11
    Temat: Re: Sieć Dialog problem z dialerem
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ania a...@w...pl ...

    > gdzie TPSA została
    > zbligowana do niepobierania opłat za takie połączenia

    to chyba jakas plotka?.?.?.?

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 3. Data: 2005-01-29 00:36:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    Było już tu wiele razy. Za łącze odpowiada abonent. gdyby się udało wykryć
    sprawcę instalacji, to oczywiście szkodę by musiał Ci naprawić.

  • 4. Data: 2005-01-29 02:24:33
    Od: BartekK <s...@h...art.pl>

    Ania napisał(a):
    > W Dialogu maja wyuczoną formułkę " My nic nie możemy, to pani sprawa"
    I maja racje. Dlaczego maja odpowiadac za to, ze ktos nie umie zapanowac
    nad SWOIM komputerem? jesli nie umiesz zapanowac nad samochodem, i
    rozbijasz inne auta i ludzi przejezdzasz, to tez odpowiadasz TY a nie
    producent auta, wlasciciel drogi czy stacja benzynowa... Masz sprzet,
    chcesz go uzywac, to musisz albo umiec zapanowac nad jego dzialaniem,
    albo zaplacic komus kto za ciebie to zrobi (na przykladzie auta -
    zatrudnic kierowce).
    Pomijam fakt, ze z powietrza dialery sie nie biora, ktos je produkuje bo
    chce sie wzbogacic. Narkotyki tez ktos produkuje, bo chce sie wzbogacic...

    --
    Bartlomiej Kuzniewski tel +48 696455098
    s...@s...cfu.com.pl GG:23319

  • 5. Data: 2005-01-29 02:36:27
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    BartekK wrote:

> [...]
    > chce sie wzbogacic. Narkotyki tez ktos produkuje, bo chce sie wzbogacic...

    Gadasz jak potłuczony.

  • 6. Data: 2005-01-29 08:23:07
    Od: "Ania" <a...@w...pl>

    wiadomości news:28012005.4C2FA6BC@budzik61.poznan.pl...
    > Użytkownik Ania a...@w...pl ...

    > to chyba jakas plotka?.?.?.?

    Nie plotka tylko prawda a jakbyś dobrze poczytał to chodziło o nr 0700 w
    zeszłym roku takie coś wyszło, tylko zapewne mało kto o tym wie :o)

    pozdrawiam

    Ania

  • 7. Data: 2005-01-29 08:31:24
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Ania napisał(a):

    > Nie plotka tylko prawda a jakbyś dobrze poczytał to chodziło o nr 0700 w
    > zeszłym roku takie coś wyszło, tylko zapewne mało kto o tym wie :o)

    Czekamy wiec na jakies szczegoly, podstawe prawna etc.

    j.

  • 8. Data: 2005-01-29 08:32:24
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    witek napisał(a):

    [...]

    > Gadasz jak potłuczony.

    Przyganial kociol garnkowi...

    j.

  • 9. Data: 2005-01-29 09:38:26
    Temat: Re: Sie=E6 Dialog problem z dialerem
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Gadasz jak potłuczony.

    Ale on ma racje ... a ty gadasz jak przejechany ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 10. Data: 2005-01-29 16:32:21
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <W...@k...chip.pl_i_to_tez>

> [...]
    > została zbligowana do niepobierania opłat za takie połączenia. Jest to
    > oczywiście tylko przykład , bo dialer + rozmowy międzynarodowe to już

    Przecież w Dialaogu 0-700 jest na życzenie abonenta blokowane nieodpłatnie
    u starszych abonentów (mam na myśli staż w sieci). Młodszym abonentom jest
    blokowany standardowo (na życzenie abonenta może być odblokowane).
    Niezależnie od tych blokad warto pomyśleć o ochronie swojego komputera przed
    zagrożeniami sieciowymi. No i nie wchodzić na niektóre strony nie dla
    dzieci.

    --
    Jerzy Wawrzyniak
    W...@k...chip.pl_i_to_tez