  • 1. Data: 2006-03-14 18:17:50
    Temat: Seks z nieletnia
    Od: <b...@n...pl>

    Mam pytanie.
    Czy jak wydymalem 23 lata temu 13 letnia corke prokuratora, a teraz przyznam
    sie do winy, to moge liczyc na to, ze sprawa jest juz przedawniona?

    Ja bylem wtedy pelnoletni, a ona sama chciala.

    boukun

  • 2. Data: 2006-03-14 19:28:45
    Temat: Re: Seks z nieletnia
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    > Czy jak wydymalem 23 lata temu 13 letnia corke prokuratora, a teraz
    > przyznam sie do winy, to moge liczyc na to, ze sprawa jest juz
    > przedawniona?

    Rozumiemy, że przyznajesz się do tego?

  • 3. Data: 2006-03-14 19:33:01
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Rozumiemy, że przyznajesz się do tego?

    I co z tego? Z jego popapraną psychiką grozi mu co najwyżej leczenie
    psychiatryczne na zamkniętym oddziale.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 4. Data: 2006-03-14 20:27:43
    Od: He(R)Sk <b...@i...pl>

    On Tue, 14 Mar 2006 19:17:50 +0100, <b...@n...pl> wrote:

> [...]
    > sie do winy, to moge liczyc na to, ze sprawa jest juz przedawniona?
    > Ja bylem wtedy pelnoletni, a ona sama chciala.

    A potem sie obudziles...

    --

    HeSk

  • 5. Data: 2006-03-14 20:30:52
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    > I co z tego? Z jego popapraną psychiką grozi mu co najwyżej leczenie
    > psychiatryczne na zamkniętym oddziale.

    To że lubię się pośmiać przed snem.

  • 6. Data: 2006-03-14 20:49:41
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sie do winy, to moge liczyc na to, ze sprawa jest juz przedawniona?
    >
    > Ja bylem wtedy pelnoletni, a ona sama chciala.

    mysle, ze rodziny komunistycznych prokuratorow popwinne byc pozbawione
    jakichkolwiek praw do 5 pokolenia.
    ze jak? ze nieudzkie? skoro byli komuchami - to powinni poddac sie
    upodobaniom stalina :-)))))))))))

    --
    pozdro
    ape

  • 7. Data: 2006-03-14 20:51:14
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

> [...]
    przyznam
    > sie do winy, to moge liczyc na to, ze sprawa jest juz przedawniona?

    nie przy jedzeniu...
    dzis to stara rura :-(.

    --
    pozdro
    ape

  • 8. Data: 2006-03-14 23:04:30
    Od: "Lewis" <l...@p...onet.pl>

    > Czy jak wydymalem 23 lata temu 13 letnia corke prokuratora.........

    i jeszcze to pamiętasz??

    Lewis
    red GSF 400

  • 9. Data: 2006-03-15 04:29:56
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "Lewis" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    i jeszcze to pamiętasz??

    Pierwszy o ostatni raz sie pamieta :))))

    J.

  • 10. Data: 2006-03-15 18:45:55
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > I co z tego? Z jego popapraną psychiką grozi mu co najwyżej leczenie
    > psychiatryczne na zamkniętym oddziale.

    Rekomendujesz oddział na którym przebywasz?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt