  • 1. Data: 2006-03-14 16:36:54
    Temat: wypowiedzenie umowy o prace
    Od: "ania" <a...@o...pl>

    Witam

    W lutym rozpoczelam prace na okres probny (3 miesiece), po 2 tygodniach,
    kierownik bezpodstawnie wezwal mnie do siebie i powiedzial ze mam dwie
    opcje: oni wypowiadaja mi umowe, wowczas bedzie to z negatywnym skutkiem dla
    mnie, albo rozstajemy sie za porozumieniem stron. Wybralam opcje nr
    2....czego zaluje! poniewaz podstaw do dyscyplinarki nie bylo zadnych!
    Czy w zwiazku z rozwiazaniem umowy za porozumieniem stron przysluguje okres
    wypowiedzenia?
    Moj maz twierdzi ze tak. Dzis odebralam wynagrodzenie, maz twierdzi , ze
    nalezy mi sie jeszcze za 2 tygodnie okresu wypowiedzenia, o ktorym firma nie
    wspomniala, no i ktorego nie odbylam. Bardzo prosze, odpowiedz, jak to w
    koncu jest z tym rozwiazaniem umowy?

    Pozdrawiam serdecznie
    Ania

  • 2. Data: 2006-03-14 18:39:02
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy o prace
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    ania napisała:
    > W lutym rozpoczelam prace na okres probny (3 miesiece), po 2 tygodniach,
    > kierownik bezpodstawnie wezwal mnie do siebie

    Bezpodstawnie? To jego prawo.

    > Czy w zwiazku z rozwiazaniem umowy za porozumieniem stron przysluguje okres
    > wypowiedzenia?

    Taki, na jakie strony się umówiły (porozumiały). Pozwolisz, że nie będę
    zgadywał jakie porozumienie zawarłaś.

    -------------------+
    -------------------+

  • 3. Data: 2006-03-14 20:55:35
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    ania napisał(a):
> [...]
    > mnie, albo rozstajemy sie za porozumieniem stron. Wybralam opcje nr
    > 2....czego zaluje! poniewaz podstaw do dyscyplinarki nie bylo zadnych!

    to chcieli wypowiedzieć czy rozwiązać bez wypowiedzenia (dyscyplinarka
    jak ją nazywasz)?

    > Czy w zwiazku z rozwiazaniem umowy za porozumieniem stron przysluguje okres
    > wypowiedzenia?

    nie

    KG

  • 4. Data: 2006-03-14 21:03:58
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    kam wrote:

    > nie

    Jak strony postanowią rozwiązać umowę z dniem 2008-12-31, to
    przysługuje, i to całkiem długi.

  • 5. Data: 2006-03-14 21:18:03
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Paweł Sakowski napisał(a):
    > Jak strony postanowią rozwiązać umowę z dniem 2008-12-31, to
    > przysługuje, i to całkiem długi.

    nazywasz to okresem wypowiedzenia? dziwne

    KG