  • 1. Data: 2006-03-14 17:16:39
    Temat: zezwolenie "koncesja" na alkohol - wielki problem
    Od: "HN" <h...@o...pl>

    Witam serdecznie

    mam wielki problem do rozwiazania, chodzi o oswiadczenie o wysokosci
    sprzedazy alkoholu za rok poprzedni - z niezawinionych przeze mnie przyczyn
    zostala zanizona kwota sprzedazy wyrobow alkoholowych, prawdopodobnie
    pracownicy obslugujacy kase fiskalna blednie rejestrowali sprzedaz
    alkoholu - podejrzewam ze czesc wyr. alk. zostala sprzedana jako zwykle
    napoje (powiem wam szczerze, ze roznice sa spore)

    oczywiscie mam sie stawic do US w celu zlozenia wyjasnien z inwentura za dwa
    lata wstecz

    w zwiazku z tym mam do Was wielka prosbe (POMOCY!!!) i kilka pytan:

    - co w najgorszym przypadku mi grozi
    - jak z tego wybrnac (sam nie wiem, przyznanie sie do bledu, jakies
    dobrowolne poddanie sie ukaraniu)

    najbardziej zalezy mi na zachowaniu pozwolenia sprzedazy w/w wyrobow (wydaje
    mi sie ze nie zlamalem warunkow koncesji - w mysl ustawy o wychowaniu w
    trzezwosci)

    jesli ja strace moge smialo zamykac dzialalnosc

    PROSZE POMOZCIE