  • 11. Data: 2003-08-05 01:01:59
    Temat: Re: Seks z nieletnią?
    Od: poreba <d...@p...com>

    ".:TOMAS:." <t...@p...onet.pl> niebacznie popelnil
    news:bgmjo4$d80$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > zalezy ile masz lat...bo jesli pelnoletni...to raczej zdajesz
    > sobie sprawe ze swojego
    > postepowania i sciemnianie ze to trzynastolatka CIebie
    > wykorzystala nie przejdzie.
    A w sytuacji odmiennej płciowo?
    tzn. 13-latek płci męskiej wykorzystujący pełnoletnią płci żeńskiej?
    Też nie przejdzie?

    --
    pozdro
    poreba

  • 12. Data: 2003-08-05 03:42:46
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

> [...]
    >ze swojego
    >postepowania i sciemnianie ze to trzynastolatka CIebie wykorzystala nie
    Jedyna okoliczność wyłączająca karalność, to sytuacja, gdy starszy
    partner mógł się pomylić co do wieku młodszego.
    W praktyce to jest trudne do udowodnienia, gdyż oceniane są zeznania
    stron i świadków, wygląd, ew. sfałszowane dokumenty (np. 14-latka
    fałszuje datę urodzenia w legitymacji szkolnej).

  • 13. Data: 2003-08-05 08:25:31
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-08-05 01:38, Arek napisał(a):

    > Bzdura. Zależy od sędziego komu da wiarę.

    Kolega się pytał o _dowód_ a nie o uznanie winy, więc odpowiedziałem.

    > A jeśli dziewczyna opisze jakiś ukryty szczegół anatomiczny to po gościu.
    > To oczywiście gdybamy bo pytający też mi wygląda na nieletniego, więc
    > nie ma tu zastosowania kodeks karny.

    Nie wiadomo, może ma 50 lat, skoro się interesuje małymi dziewczętami ;)
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl

    1914-1918

  • 14. Data: 2003-08-05 08:46:47
    Od: "marcus075" <c...@x...wp.pl>

    > A ile masz lat? Jeśli jesteś jej mniej więcej rówieśnikiem to nic Ci nie
    grozi.

    a jak jestem starszy 2 lata?:)

    --
    Pozrdawiam, marcus075
    www.g10.jaworzno.edu.pl/ja/index.html - strona o mnie i moim sprzęcie

  • 15. Data: 2003-08-05 08:55:19
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik marcus075 napisał:
    > a jak jestem starszy 2 lata?:)

    To nic Ci nie grozi.
    Karalność dotyczy osób dorosłych współżyjących z nieletnimi poniżej 15 lat.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 16. Data: 2003-08-05 08:56:51
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Wojciech Szweicer napisał:
    > Nie wiadomo, może ma 50 lat, skoro się interesuje małymi dziewczętami ;)

    Hehe - symptomatyczne dla obecnych czasów, że wpadła Ci do głowy 50 a nie
    nastolatek, który interesuje się swoimi koleżankami ;)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza

  • 17. Data: 2003-08-05 09:15:02
    Temat: Re: Seks z nieletnią? (OT)
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-08-05 10:56, Arek napisał(a):

    > Hehe - symptomatyczne dla obecnych czasów, że wpadła Ci do głowy 50 a
    > nie nastolatek, który interesuje się swoimi koleżankami ;)

    Dzisiaj nastolatki interesują się komputerami i wolą ściągać gołe baby z
    internetu ;)
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl

    1914-1918

  • 18. Data: 2003-08-05 10:27:56
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    Też bym tak chciał. Świeże mięso, mniam mniam :-)
    Jacek

  • 19. Data: 2003-08-05 11:20:12
    Od: "Krzycho" <p...@W...pl>

    > Witam!
    > Mam pytanie: jak w wietle prawa prezentuje się seks z 13'latką? (pytanie
> [...]

    No stary, teraz po takim poscie jesteś już monitorowany :)
    Pedofilia w necie jest bardzo mocno infiltrowana w Polsce (i nie tylko),
    podejrzewam, że juz trafiłes do bazy danych :)
    Nie zdziw się gdy zgwałcą nieletnią w jaworznie to chłopcy w blue mundurkach
    zapukaja do ciebie. :)

    KRZYCHO

  • 20. Data: 2003-08-05 14:34:26
    Od: "marcus075" <c...@x...wp.pl>

    > Nie zdziw się gdy zgwałcą nieletnią w jaworznie to chłopcy w blue
    mundurkach
    > zapukaja do ciebie. :)

    hmmm: pisanie listów na forum/grupe nie jest przestępstwem:) i to nie
    świadczy o _Winie_:) Muszą mieć dowody!!!:P