  • 1. Data: 2003-08-04 20:26:42
    Temat: Qr....przez telefon
    Od: "robbi" <r...@e...net.pl>

    Witajcie.

    Od pewnego czasu u mojej teściowej pojawiły się wulgarne telefony.
    Ponieważ są wakacje byłem u niej z żoną i dzieciakami, i na żone trafiłjeden
    z tych telefonów.
    Wiadomo kto dzwoni, (młody 15 letni gówniaz ) ale teściowa temat olewa bo
    jest na nożach z cała jego rodziną.
    Prezentacja numeru nie wchodzi w rachube bo to stara analogowa centrala.
    Jak to ugryzc (oprócz duetu : kominiarka + bejzbol :P)
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-08-04 22:48:53
    Temat: Re: Qr....przez telefon
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@U...pl>

    Użytkownik "robbi" napisał w wiadomości

    > Od pewnego czasu u mojej teściowej pojawiły się wulgarne telefony.

    [...]

    Sądzę, że najprostszym rozwiązaniem jest zmiana a
    następnie zastrzeżenie numeru telefonu.

    ______
    Robert

  • 3. Data: 2003-08-04 22:58:49
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@U...pl>

    Użytkownik "Robert Kondraciuk" napisał w wiadomości

    > Sądzę, że najprostszym rozwiązaniem jest zmiana a
    > następnie zastrzeżenie numeru telefonu.

    Zawsze również możecie zgłośić sprawę policji.

    ______
    Robert

  • 4. Data: 2003-08-05 08:54:58
    Od: "mithos" <mithos@op[NOSPAM].pl>

    > Jak to ugryzc (oprócz duetu : kominiarka + bejzbol :P)

    A moze jednak warto sprobowac ? :P

    pozdrawiam
    --
    mithos@op[NOSPAM].pl