  • 1. Data: 2003-08-04 20:48:11
    Temat: HELP! SZUKAM PORADY PRAWNEJ!
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

    Mam prosbe do jakiegos prawnika obecnego na forum.Moja sytuacja jest
    nastepujaca;Mam przypisane mieszkanie w spadku.Od paru lat ktos za mnie je
    wynajmowal i pobieral za to profity(ktos z rodziny choc mieszkanie nie jest na
    niego),rozliczal sie z fiskusem,ale za siebie a nie za mnie.Chcialbym odzyskac
    pieniazki za te lata od tej osoby.Nie wiem,czy mam jakies szanse w sadzie.
    Dziekuje z gory za pomoc.

  • 2. Data: 2003-08-06 20:04:08
    Temat: Re: HELP! SZUKAM PORADY PRAWNEJ!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jeśli dobrze rozumiem, to ktoś, kto nie był właścicielem podpisał umowę i
    następnie wynajmował należące do Ciebie mieszkanie pobierając za to
    należności. Jeśli tak, to po prostu przywłaszczył sobie Twoje prawo
    majątkowe i to jest przestępstwo z art. 284 kk, więc należy powiadomić
    organa ścigania i tyle.