  • 1. Data: 2003-08-04 21:22:21
    Temat: Seks z nieletnią?
    Od: "marcus075" <c...@x...wp.pl>

    Witam!
    Mam pytanie: jak w wietle prawa prezentuje się seks z 13'latką? (pytanie
    czysto teoretyczne: narazie:])

    --
    Pozrdawiam, marcus075
    www.g10.jaworzno.edu.pl/ja/index.html - strona o mnie i moim sprzęcie

  • 2. Data: 2003-08-04 21:25:01
    Temat: Re: Seks z nieletnią?
    Od: ".:TOMAS:." <t...@p...onet.pl>

    "marcus075" <c...@x...wp.pl> wrote in message
    > Witam!
    > Mam pytanie: jak w wietle prawa prezentuje się seks z 13'latką? (pytanie
    > czysto teoretyczne: narazie:])

    HMM.. to bedzie art. 200 kodeksu karnego...jak sie nie myle 2 lata
    pozbawienia wolnosci :)

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-08-04 21:28:46
    Od: "marcus075" <c...@x...wp.pl>

    > HMM.. to bedzie art. 200 kodeksu karnego...jak sie nie myle 2 lata
    > pozbawienia wolnosci :)

    i jeszcze jedno pytanie: jak mi to mogą udowodnić? (zakładając, żę
    dziewczynie się "podobało" i nie powie mamie:)

  • 4. Data: 2003-08-04 21:28:56
    Od: "mithos" <mithos@op[NOSPAM].pl>

    > Mam pytanie: jak w wietle prawa prezentuje się seks z 13'latką? (pytanie
    > czysto teoretyczne: narazie:])

    KK
    Art. 200. § 1. Kto doprowadza małoletniego poniżej lat 15 do obcowania
    płciowego lub do poddania się innej czynności seksualnej albo do wykonania
    takiej czynności, podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10.

    pozdrawiam
    --
    mithos@op[NOSPAM].pl
    GG : 3442873

  • 5. Data: 2003-08-04 21:30:49
    Od: ".:TOMAS:." <t...@p...onet.pl>

    "mithos" <mithos@op[NOSPAM].pl> wrote in message

> [...]
    > takiej czynności, podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10.

    hmm..pamiec zawodna jednak...przepraszam za pomylke co do lat ;))

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-08-04 21:34:59
    Od: "marcus075" <c...@x...wp.pl>

    > Art. 200. § 1. Kto doprowadza małoletniego poniżej lat 15 do obcowania
    > płciowego lub do poddania się innej czynności seksualnej albo do wykonania
    > takiej czynności, podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10.

    i jeszcze jedno pytanie: czy 13'latka na plaży nudystów (leżąc bez stroju)
    popełnia przestępstwo? i jeszcze jedno: jeżęli taka 13'latka mnie wykożysta
    to co? ja pójde siedzieć?...

  • 7. Data: 2003-08-04 21:37:01
    Od: ".:TOMAS:." <t...@p...onet.pl>

    > i jeszcze jedno pytanie: czy 13'latka na plaży nudystów (leżąc bez stroju)
    > popełnia przestępstwo? i jeszcze jedno: jeżęli taka 13'latka mnie
    wykożysta
    > to co? ja pójde siedzieć?...

    zalezy ile masz lat...bo jesli pelnoletni...to raczej zdajesz sobie sprawe
    ze swojego
    postepowania i sciemnianie ze to trzynastolatka CIebie wykorzystala nie
    przejdzie.

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2003-08-04 23:17:36
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-08-04 23:28, marcus075 napisał(a):

> [...]
    od roku do 10 lat

    >i jeszcze jedno pytanie: jak mi to mogą udowodnić? (zakładając, żę
    >dziewczynie się "podobało" i nie powie mamie:)

    Nie mogą, jeśli nie ma świadków, nagrania itp.
    - Szwejk

    PS. To, że jej się podobało nie ma nic do rzeczy - przestępstwo jest
    ścigane z urzędu.

    --
    www.wielkawojna.prv.pl

    1914-1918

  • 9. Data: 2003-08-04 23:36:59
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik marcus075 napisał:
    > Mam pytanie: jak w wietle prawa prezentuje się seks z 13'latką? (pytanie
    > czysto teoretyczne: narazie:])

    A ile masz lat? Jeśli jesteś jej mniej więcej rówieśnikiem to nic Ci nie grozi.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza

  • 10. Data: 2003-08-04 23:38:52
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Wojciech Szweicer napisał:
    > Nie mogą, jeśli nie ma świadków, nagrania itp.

    Bzdura. Zależy od sędziego komu da wiarę.
    A jeśli dziewczyna opisze jakiś ukryty szczegół anatomiczny to po gościu.
    To oczywiście gdybamy bo pytający też mi wygląda na nieletniego, więc
    nie ma tu zastosowania kodeks karny.

    pozdrawiam
    Arek

    --