  • 11. Data: 2019-12-18 02:26:05
    Temat: Re: "Sędzia" skazał obywatela na miesiąc wiezienia za kradzież śliwki w czekoladzie o wartości 40 gr
    Od: m...@g...com

    Akutat w POwyzszym sie z Trefnym wyjatkowo zgadzam
    ale Duda tym wetem tez zrobil dobrze bo bylo wtedy
    jeszcze za wczesnie, upiory zbudzilyby sie w
    niewlasciwym momencie kadencji wszelkich ;)

  • 12. Data: 2019-12-18 08:04:20
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.12.2019 o 01:12, Trefniś pisze:
    > Apeluję do u2 - będąc dyletantem nie próbuj analizować sytuacji. Niczego
    > nie zrozumiesz, niczego nie wymyślisz, zaszkodzisz sprawie!

    ano, dużo ode mnie zależy, należy mi zabronić pisania, może jakiś
    donosik machniesz ubeku ?:)))))))))))

  • 13. Data: 2019-12-18 08:05:44
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.12.2019 o 02:26, m...@g...com pisze:
    > Akutat w POwyzszym sie z Trefnym wyjatkowo zgadzam
    > ale Duda tym wetem tez zrobil dobrze bo bylo wtedy
    > jeszcze za wczesnie, upiory zbudzilyby sie w
    > niewlasciwym momencie kadencji wszelkich ;)

    ryba psuje się od głowy, dopóki nie będzie bata na nadzwyczajną kastę,
    to będą warcholić się i anarchizować:)))))))))

  • 14. Data: 2019-12-18 10:33:14
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2019 o 08:04 u2 <u...@o...pl> pisze:

    > ano, dużo ode mnie zależy, należy mi zabronić pisania, może jakiś
    > donosik machniesz ubeku ?:)))))))))))

    Nie donosik, a SIK ci szykuję, na co zasługujesz.

    u2 jest pożytecznym idiotą - debilną krytyką kasty sędziowskiej odbiera
    atuty do _rzeczywistych_ zmian.
    Podczas gdy zmiany są _konieczne_ - u2 sugeruje, że zmian domagają się
    niepełnosprawni umysłowo.

    --
    Trefniś

  • 15. Data: 2019-12-18 11:27:05
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2019 o 02:26 <m...@g...com> pisze:

    > Akutat w POwyzszym sie z Trefnym wyjatkowo zgadzam
    > ale Duda tym wetem tez zrobil dobrze bo bylo wtedy
    > jeszcze za wczesnie, upiory zbudzilyby sie w
    > niewlasciwym momencie kadencji wszelkich ;)

    Zbytek łaski.

    BTW - kiedy sugerujesz zabójstwa:

    "Ktorys KOlejny w KOncu zamiast grzecznie przeprosic nie wytrzyma
    i POdlozy jednemu z drugim cos POd auto albo POciagnie za pewien
    ruchomy jezyczek w przedmiocie "przyPOminajacym". Ale na POgrzeby
    kaste stac ot i bedzie miala z czym do Brukseli z placzem biegac."

    musisz liczyć się z wnioskami - albo kretyn, albo niebezpiecznie zaburzony
    psychicznie.
    Zatem nie dziw się mojej reakcji - jedynej prawidłowej!

    Duda dał środowisku "kasty" czas na zwarcie szeregów i uniemożliwił zmiany
    w sądownictwie, kiedy było to _znacznie_ łatwiejsze.
    "Gersdorfy" jeszcze wtedy nie zwarły szeregów, była znacznie lepsza
    sytuacja w senacie, sędziowie sądów powszechnych nie byli szantażowani
    "wątpliwościami" dot. skuteczności ich powołań itd.

    Jest cała masa dowodów, że najwięcej złego dokonał prez. Duda.
    Teraz wszelkie zmiany w sądownictwie są znacznie trudniejsze zwłaszcza, że
    sędziowie z okolic III RP już nie dbają o system prawny, a wyłącznie o
    _własne interesy_ nawet kosztem zniszczenia porządku prawnego.

    Jeszcze 2 lata temu było tak:
    https://www.gazetaprawna.pl/artykuly/1093920,le-figa
    ro-niesprawiedliwosc-wobec-polski-zaprzeczenie-demok
    racji.html

    Łatwo było wskazywać UE nieprawidłowości przy powoływaniu sędziów TK przez
    Płaczformę.

    Ale teraz "Europa" już mówi ustami totalnej opozycji...

    --
    Trefniś

  • 16. Data: 2019-12-18 12:20:36
    Od: m...@g...com

    Oboz prawicy gral na wybory, gdyby POtwory&CO zostaly wywolane wczesniej (np aborcja
    lub walka z sadami) mobilizacja i integracja lewizny bylaby silniejsza i wynik
    wyborczy sejmu byc moze nie gwarantowalby wiekszosci w kazdym razie POKOpanstwo
    przebieralo juz KOpytkami ;) Teraz mamy 4 lata (o ile narod nie zmasci prezydentury).
    Moje "zabojcze klimaty" to realna diagnostyka tu i teraz oraz ostrzezenie
    prekognicyjne dosc prawdopodobnego rozwoju sytuacji (gdy braknie kascie opamietania)
    a nie zadne wysKOki, zreszta rownie dobrze moze to byc mokra robota sluzb
    wschodu+bliskiego zachodu zeby nas mocno zdestabilizowac/oslabic w relacjach z UE.
    Kto wie cotam bylo w tym stylu na rzeczy z Adamowiczem...a wzorzec sie lubi
    POwtarzac, "nieszczescia" chodzic parami (Casa i TUtka), do konca 2019 niewiele,
    prezent przed swietami POd choinke w formie wiencow jodlowych dla niektorych
    POlitdysPOnentow bylyby jak znalazl... :/
    Dzis protesty POd sadami, duzo miejsc do jednoczesnej ochrony...rozproszone dzialania
    najtrudniej monitorowac...

  • 17. Data: 2019-12-18 12:26:41
    Od: m...@g...com

    ryba psuje się od głowy, dopóki nie będzie bata na nadzwyczajną kastę,
    to będą warcholić się i anarchizować:)))))))))
    ---
    czasem trzeba POczekac az zasmierdzi narodowi na tyle mocno ze nikt
    nie odwazy sie POdskoczyc kiedy sie ten smrod bedzie uTYLIzowac ;)
    A POza tym smrodu nie rusza sie przed swietem (narodu) tylko PO
    zeby ruszony fetor nie zabil w ludzie ochoty do zabawy w demokracje ;)))

  • 18. Data: 2019-12-18 13:37:15
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.12.2019 o 10:33, Trefniś pisze:

> [...]
    > atuty do _rzeczywistych_ zmian.
    > Podczas gdy zmiany są _konieczne_ - u2 sugeruje, że zmian domagają się

    czyli traktujesz usenet jako miejsce do sikania, nie ty pierwszy, i nie
    ostatni:))))))))))))))))

  • 19. Data: 2019-12-18 18:32:04
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2019 o 12:20 <m...@g...com> pisze:

> [...]
    > Dzis protesty POd sadami, duzo miejsc do jednoczesnej
    > ochrony...rozproszone dzialania najtrudniej monitorowac...

    Ależ bełkot...

    --
    Trefniś

  • 20. Data: 2019-12-18 18:37:40
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2019 o 13:37 u2 <u...@o...pl> pisze:

    > czyli traktujesz usenet jako miejsce do sikania, nie ty pierwszy, i nie

    Dokładnie o tym piszę - zamiast pomyśleć, wypróżniasz swoją tępotę na
    grupie.

    --
    Trefniś