  • 61. Data: 2019-12-24 02:29:57
    Temat: Re: "Sędzia" skazał obywatela na miesiąc wiezienia za kradzież śliwki w czekoladzie o wartości 40 gr
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-23 o 21:55, Trefniś pisze:

    > Od urodzenia i stan się rozwija bez szans na zatrzymanie bądź cofnięcie.

    Mógłbyś poinformować swojego ulubionego dyskutanta, żeby się nie wysilał
    z aż tylkoma ":)". Co za dużo to niezdrowo.

    --
    animka

  • 62. Data: 2019-12-24 02:32:11
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Od urodzenia i stan się rozwija bez szans na zatrzymanie bądź cofnięcie.
    Zaproś go do swojego gabinetu w NFZ ;-) ( i obadaj), potem wystaw
    ekspertyzę.

    --
    animka

  • 63. Data: 2019-12-24 11:19:12
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 24.12.2019 o 02:29, Animka pisze:

    > Mógłbyś poinformować swojego ulubionego dyskutanta, żeby się nie wysilał
    > z aż tylkoma ":)". Co za dużo to niezdrowo.

    animela zazdrości:)))))))))))

  • 64. Data: 2019-12-29 21:44:38
    Od: m...@g...com

    Mógłbyś poinformować swojego ulubionego dyskutanta, żeby się nie wysilał
    z aż tylkoma ":)". Co za dużo to niezdrowo.
    ---
    To sie nazywa "wybujala radosc zycia" ;P
    Polecam w temacie film "Patch Adams" z Robinem Wiliamsem