  • 1. Data: 2006-09-27 17:53:47
    Temat: Re: Samoukaranie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ra9om1ak" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:efec88$o41$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Będzie figurować. To jest dobrowolne poddanie się karze, a nie "zamoukaranie" -
    tak na marginesie.

  • 2. Data: 2006-09-27 18:32:34
    Temat: Samoukaranie
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Witam

    Czy jak osoba podda sie owemu samoukaraniu, a ma miec orzeczony zakaz
    prowadzenia pojazdow mechanicznych za jazde pod wplywem alkoholu
    (przestepstwo, bo ilosc promili "odpowiednia"), to bedzie figurowac w
    Krajowym Rejestrze Karnym czy jak to sie tam zwie fachowo ?
    Obilo mi sie o uszy, ze jak samoaukaranie to nie figuruje w tym Rejestrze,
    co mnie cokolwiek dziwi, bo zostaje skazany prawomocnym wyrokiem - mozna
    prosic o podpowiedz z podstawa prawna - konkretnym art. ?

    Dziekuje, pozdrawiam

    --
    .: ra9om1ak :.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 3. Data: 2006-09-27 19:02:32
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Art. 1 ustawy o KRK.

    Natomiast nie podlegają wpisowi do KRK wyroki o zezwoleniu na dobrowolne
    poddanie się odpowiedzialności w trybie art. 17 i 18 kks.

  • 4. Data: 2006-09-27 19:58:51
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    > Użytkownik "ra9om1ak" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Będzie figurować. To jest dobrowolne poddanie się karze, a nie
    > "zamoukaranie" - tak na marginesie.

    Slicznie dziekuje za odpowiedz i za poprawienie bledu. Moze Pan wskazac
    konkretna podstawe prawna ?