  • 1. Data: 2006-09-27 14:00:05
    Temat: Groźby
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Przed 15 minutami dostałem dwa telefony od "fana", które nagrałem
    (uwaga, bluzgi):

    http://www.gophi.rotfl.pl/r/frajer/

    Gdyby chciało mi się bawić w zgłaszanie tego gdzieś, to co mogą mu
    zrobić? Nie wiem kto to jest (dzwonił z zastrzeżonego), a wielu mam
    wrogów, ale podejrzewam że jest nieletni.

    Pozdr.

    --
    Adam Wysocki, Warszawa, PL, GSM 514 710 213, http://www.chmurka.net/
    GG 1234, Grono ID 123, FidoNet 2:480/138, QTH KO02MF, SWL SP5-250730

  • 2. Data: 2006-09-27 14:15:47
    Temat: Re: Groźby
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 27 Sep 2006 14:00:05 +0000 (UTC), Adam Wysocki napisał(a):

    > Gdyby chciało mi się bawić w zgłaszanie tego gdzieś, to co mogą mu
    > zrobić?

    A czy to co on powiedział ("wywieziemy cie do lasu" itp) wzbudza w Tobie
    obawe ze tak wlasnie sie stanie?

    > Nie wiem kto to jest (dzwonił z zastrzeżonego), a wielu mam
    > wrogów, ale podejrzewam że jest nieletni.

    Pozostaje Ci udac sie do najblizszej jedn. policji.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-09-27 14:20:54
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Spinacz biurowy, scream <n...@p...pl>!

    > A czy to co on powiedział ("wywieziemy cie do lasu" itp) wzbudza w Tobie
    > obawe ze tak wlasnie sie stanie?

    Z ciekawości pytam, podejrzewam że gość w bezpośredniej konfrontacji
    narobiłby pod siebie. Ale załóżmy, że wzbudza. Co mogą mu zrobić?

    > Pozostaje Ci udac sie do najblizszej jedn. policji.

    Jakbym zgłaszał wszystkich takich frajerów to nie miałbym czasu na
    nic innego :) Poza tym nie chcę psuć dzieciakowi życiorysu. Pytałem
    teoretycznie.

    --
    Adam Wysocki, Warszawa, PL, GSM 514 710 213, http://www.chmurka.net/
    GG 1234, Grono ID 123, FidoNet 2:480/138, QTH KO02MF, SWL SP5-250730
    Feel free to mail me, and I'll feel free to ignore you. (C) Torvalds
    W prezencie dla spamerów: http://polish-935222456047.spampoison.com/

  • 4. Data: 2006-09-27 14:50:38
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Wed, 27 Sep 2006 14:20:54 +0000 (UTC), Adam Wysocki napisał(a):

    > Jakbym zgłaszał wszystkich takich frajerów to nie miałbym czasu na
    > nic innego :) Poza tym nie chcę psuć dzieciakowi życiorysu. Pytałem
    > teoretycznie.

    Jako, że większość tekstów to prostactwo i brak opanowania Twojego
    rozmówcy, to tekst o "zakopiemy cię w lesie" jest niczym innym jak groźbą
    karalną. Uderz do najbliższej komendy i działaj. Obawiam się, że na 2
    telefonach się nie skończy.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 5. Data: 2006-09-27 15:11:12
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 27 Sep 2006 16:50:38 +0200, ===Tomy=== napisał(a):

    > Jako, że większość tekstów to prostactwo i brak opanowania Twojego
    > rozmówcy, to tekst o "zakopiemy cię w lesie" jest niczym innym jak groźbą
    > karalną.

    Groźbą karalną może być tylko wtedy, jeśli wzbudzi w Adamie istotną obawę
    że pomysł zakopania go w lesie zostanie wcielony w życie ;) A jak widać,
    nie wzbudza.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2006-09-27 15:11:42
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

> [...]
    > zrobić? Nie wiem kto to jest (dzwonił z zastrzeżonego), a wielu mam
    > wrogów, ale podejrzewam że jest nieletni.

    zgraj to na plyte, zapisz godzine, siec, numer telefonu swojego i zglos na
    komende, jak nic nie zdzialaja, to przynajmniej postrasza goscia

  • 7. Data: 2006-09-27 15:22:39
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Groźbą karalną może być tylko wtedy, jeśli wzbudzi w Adamie istotną obawę
    > że pomysł zakopania go w lesie zostanie wcielony w życie ;) A jak widać,
    > nie wzbudza.

    Znam Adama, raczej nie wylewa wszystkiego na wierzch. Kazdy ma prawo
    powiedziec, ze cos wzbudza w nim obawy i nikt nie ma prawa sie w tym
    momencie bawic w demagogie "w jakim stopniu pan sie bal i czy w zwiazku z
    tym mial pan prawo to zglaszac". Zglaszaj, gophi! :-) Udup gnoja ;-))
    Zastrzezone polaczenie w momencie gdy wmiesza sie w to prokuratura zostanie
    sprawdzone u operatora i nic gowniarzowi to nie da. No chyba, ze dzwonil z
    komorki nierejestrowanej (telefon + karta) i potem ja wyrzucil, zeby nie
    dalo sie go namierzyc. Ale nie sadze ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 8. Data: 2006-09-27 15:29:00
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 27 Sep 2006 17:22:39 +0200, Tiger napisał(a):

    > Zglaszaj, gophi! :-) Udup gnoja ;-))

    Też jestem za tym :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 9. Data: 2006-09-27 17:19:51
    Od: "Grzesiek Mirecki" <p...@s...com>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@n...invalid> napisał w
    wiadomości news:gophi.psp.1159365605@news.chmurka.net...
> [...]
    > zrobić? Nie wiem kto to jest (dzwonił z zastrzeżonego), a wielu mam
    > wrogów, ale podejrzewam że jest nieletni.

    Cze Adam, ja takich gnojków, jak dzwonią i mam pewność że to oni
    przekierowuje do Afryki :D Spróbuj. Gorzej jak swoją dupę
    przekierujesz....:D

  • 10. Data: 2006-09-28 07:00:01
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 27 Sep 2006 19:19:51 +0200,
    Grzesiek Mirecki <p...@s...com> screamed:
    > Cze Adam, ja takich gnojków, jak dzwonią i mam pewność że to oni
    > przekierowuje do Afryki :D Spróbuj. Gorzej jak swoją dupę
    > przekierujesz....:D

    W jaki sposób przekierowujesz? (-:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:234B ]
    [ 08:59:46 user up 11113 days, 20:54, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    As far as we know, our computer has never had an undetected error.