  • 1. Data: 2006-09-27 13:39:55
    Temat: Podpis elektroniczny (raz jeszcze)
    Od: "Jaroslaw Dobrowolski" <k...@N...gazeta.pl>

    Witam!

    Uprzejmie prosze o porade w nastepujacej sprawie:
    Studiuje w Warszawie, jednak obecnie jestem 'na wyjezdzie'.
    Bedac ostatnio na uczelni, nie zdazylem podpisac konktraktu na studia
    magisterskie.

    Podpis jest wymagany i mam czas tylko do soboty. Problem w tym, ze nie chca
    zgodzic sie na przeslanie podpisanej umowy faxem ani e-mail'em
    poniewaz "podpis musi byc w formie pisemnej".

    Jest mi niewiarygodnie nie na reke jechac teraz do Warszawy w celu zlozenia
    jednego glupiego podpisu. Ratujcie! Czy podpis przeslany faxem jest w jakis
    sposob gorszy?

  • 2. Data: 2006-09-27 13:44:16
    Temat: Re: Podpis elektroniczny (raz jeszcze)
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jaroslaw Dobrowolski napisał(a):

    > Jest mi niewiarygodnie nie na reke jechac teraz do Warszawy w celu zlozenia
    > jednego glupiego podpisu. Ratujcie! Czy podpis przeslany faxem jest w jakis
    > sposob gorszy?

    Podpis przesłany faxem nie jest już podpisem tylko kopią podpisu...

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 3. Data: 2006-09-27 13:50:16
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > jednego glupiego podpisu.

    masz lufe przy skroni, ktos Cie zmusza do tego studiowania? :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2006-09-27 13:50:42
    Od: wombi <j...@d...pl>

> [...]
    > jednego glupiego podpisu. Ratujcie! Czy podpis przeslany faxem jest w jakis

    Taki "podpis" nie jest podpisem własnoręcznym a fascimile (czyli podpis
    odtworzony metodą fotograficzną lub drukarską).Tylko podpis własnoręczny
    albo elektroniczny gwarantuje zachowanie formy pisemnej. Podpis
    elektroniczny nie wchodzi w grę,bo pewnie ani ty, ani uczelnia nie
    macie odpowiedniego certyfikatu,urządzeń itd. więc jest to niemożliwe.

  • 5. Data: 2006-09-27 14:00:01
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Jaroslaw Dobrowolski porozsypywal nastepujace haczki:
    > Uprzejmie prosze o porade w nastepujacej sprawie:
    > Studiuje w Warszawie, jednak obecnie jestem 'na wyjezdzie'.
    > Bedac ostatnio na uczelni, nie zdazylem podpisac konktraktu na studia
    > magisterskie.
    Kontrakt?
> [...]
    > jednego glupiego podpisu. Ratujcie! Czy podpis przeslany faxem jest w jakis
    Jestes za granica? Jesli tak, to pogadaj ze podpiszesz umowe w konsulacie.
    Jesli w Polsce... pogadaj czy mozesz im wyslac podpisana umowe
    tradycyjnym listem
    --
    badzio

  • 6. Data: 2006-09-27 15:25:05
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    > zlozenia
    > jednego glupiego podpisu. Ratujcie! Czy podpis przeslany faxem jest w

    Wydrukuj umowe, podpisz, poslij listem poleconym w jakiejs ekspresowej
    formie (sa takie uslugi pocztowe "na jutro"). Napisz na kopercie, w jakich
    godzinach dostarczyc list i prawie na pewno dojdzie do rak panienki w
    dziekanacie juz w piatek.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 7. Data: 2006-09-27 16:50:32
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Tiger wrote:
> [...]
    > formie (sa takie uslugi pocztowe "na jutro"). Napisz na kopercie, w jakich
    > godzinach dostarczyc list i prawie na pewno dojdzie do rak panienki w

    Osobiste doświadczenie z usługami Poczty Polskiej zmusza mnie do
    stanowczego zakwestionowania stwierdzenia "prawie na pewno". Biorąc pod
    uwagę krótki termin zalecałbym skorzystanie z którejś firm, które
    gwarantują termin doręczenia.

    -------------------+
    -------------------+

  • 8. Data: 2006-09-28 06:58:45
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 27 Sep 2006 15:50:42 +0200,
    wombi <j...@d...pl> screamed:

    > Taki "podpis" nie jest podpisem własnoręcznym a fascimile (czyli podpis
    > odtworzony metodą fotograficzną lub drukarską).Tylko podpis własnoręczny

    A ja tylko przy okazji bym zapytał - skąd się wziął u nas zwyczaj
    nazywania tak odtworzonych podpisów fax-em.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 08:58:15 user up 11113 days, 20:53, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    THINK -- it gives you something to do while the computer is down.

  • 9. Data: 2006-09-28 15:03:29
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Thu, 28 Sep 2006 06:58:45 +0000 (UTC), Artur M. Piwko napisał(a):

    > A ja tylko przy okazji bym zapytał - skąd się wziął u nas zwyczaj
    > nazywania tak odtworzonych podpisów fax-em.
    Jeżeli pytasz o _faksymile_ to:
    "etym. - łac.
    łac simile 'rób podobnie'; facere, zob. fakcja; similis, zob. symulacja."
    za:
    http://www.slownik-online.pl/kopalinski/A2CEEB8B8D1E
    5B5D412565BF002B223A.php
    - znaczy ajpierw były faksymile, dopiero potem markietingowate przyozdobiły
    podobnym mianem machiny do przesyłania obrazków po drutach telefonicznych
    ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 10. Data: 2006-09-29 07:21:40
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 28 Sep 2006 17:03:29 +0200,
    poreba <d...@p...com> screamed:

    To wiele wyjaśnia. Dzięki. <:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:232B ]
    [ 09:21:20 user up 11114 days, 21:16, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    E=Mc^5...nahhh...E=Mc^4...nahh...E=Mc^3...ah, the hell with it.