  • 11. Data: 2008-03-14 16:22:15
    Temat: Re: Samochodowe OC {dlugie}
    Od: SlaVa <s...@g...com>

    On 14 Mar, 14:32, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    > wiadomościnews:frdu7u$n1i$1@nemesis.news.neostrada.p
    l...

    > Ależ ja Ciebie rozumiem. Przecież możesz potwierdzenie przelewu nawet
    > wydrukować. Wozić tego nie musisz, bowiem ubezpieczenie masz ważne na cały
    > rok.

    Wozić potwierdzenie zawarcia/zapłaty kolejnej raty nie musi?
    Chyba się mylisz, wozić musi jako dowód, że ma opłaconą składkę.
    Niestety w PL policja czy inne służby nie mają bazy ubezpieczonych ;)

  • 12. Data: 2008-03-14 16:49:15
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    g.googlegroups.com
    SlaVa <s...@g...com> pisze:

    > Wozić potwierdzenie zawarcia/zapłaty kolejnej raty nie musi?
    > Chyba się mylisz, wozić musi jako dowód, że ma opłaconą składkę.
    Nie myli się - nie musi.
    Musi mieć dowód zawarcia umowy ubezpieczenia na dany okres.

    > Niestety w PL policja czy inne służby nie mają bazy ubezpieczonych ;)
    A może na szczęście?

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2008-03-15 01:38:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "SlaVa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...

    Już przy pierwszej racie otrzymujesz dowód zawarcia ubezpieczenia na cały
    rok i to jest dokument dla służb uprawnionych do kontroli. Zapłata lub nie
    kolejnej raty, to jest sprawa roszczenia cywilnego ubezpieczyciela, a
    niezapłacenie tej tary nie powoduje wygaśnięcia ubezpieczenia. OC. Przy AC
    powoduje, ale to już sprawa umowy.

  • 14. Data: 2008-03-15 09:27:19
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    mvoicem wrote:

    > jedyne co mają obowiązek to udostępnić ci
    > możliwość zostawienia biletów NBP u nich w siedzibie.

    Chcesz powiedzieć że wystarczy na Centralnym przez okno pociągu wyrzucić? ;)

    BP, NMSP

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 15. Data: 2008-03-15 14:59:52
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    mvoicem wrote:

    > Sądzę Centralny nie jest siedzibą PZU. A nawet jakby był, to nie napisałem
    > że wystarczy. Napisałem że mają obowiązek mu to umożliwić.

    Zastawiłem pułapkę a Ty dałeś się złapać.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 16. Data: 2008-03-15 15:00:48
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Piotr Kubiak wrote:

> [...]

    Sądzę Centralny nie jest siedzibą PZU. A nawet jakby był, to nie napisałem
    że wystarczy. Napisałem że mają obowiązek mu to umożliwić.

    p. m.

  • 17. Data: 2008-03-15 15:03:34
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Piotr Kubiak wrote:

    > Zastawiłem pułapkę a Ty dałeś się złapać.

    Chociaż z drugiej strony -- sprawdziłem właśnie art. 454 KC i on mówi
    o siedzibie. Coś mi tu nie gra...

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 18. Data: 2008-03-15 15:21:14
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Piotr Kubiak wrote:

    > Chociaż z drugiej strony -- sprawdziłem właśnie art. 454 KC i on mówi
    > o siedzibie. Coś mi tu nie gra...

    No ale jednak opowiedz coś o tej pułapce :).

    p. m.

  • 19. Data: 2008-03-15 15:32:07
    Od: SlaVa <s...@g...com>

    On 15 Mar, 02:38, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    > kolejnej raty, to jest sprawa roszczenia cywilnego ubezpieczyciela, a
    > niezapłacenie tej tary nie powoduje wygaśnięcia ubezpieczenia. OC. Przy AC

    Masz rację. Chodzi o ratę za OC. Moja pomyłka, miałem na myśli opłatę
    za pierwszą ratę/całość :)
    Potwierdzenia opłaty nie trzeba wozić, trzeba mieć dowód zawarcia
    ubezpieczenia OC, z podaną datą obowiązywania (od - do) :)

  • 20. Data: 2008-03-15 18:03:59
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    mvoicem wrote:

    > No ale jednak opowiedz coś o tej pułapce :).

    Siedzibą PZU jest Warszawa.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak