  • 11. Data: 2006-05-24 11:11:43
    Temat: Re: Sad zabral mi komputer
    Od: r...@w...pl

    > Czytam i oczom nie wierze : NIKT , absolutnie NIKT nie wyraza tutaj
    > dezaprobaty dla suk...na - posiadacza/rozpowszechniacza pornografii
    > dzieciecej ( tak , DZIECIECEJ ! )  , malo tego : wchodzi sie tu w
    > dyskurs z suk...em , który to paskudztwo mial w swoim obrzydliwym
    > kompie , a tenze suk...yn jeszcze sie smie zalic , ze mu filmiki
    > zabrali . Koniec swiata . A w ogóle czy to pl.soc.prawo , czy
    > pl.soc.porno ?????? Ludzie , moze jakiegos gwalciciela lub morderce
    > troche pocieszycie na tym forum ???

    Nie pluj się, bo jest szansa że sam masz na swoim kompie takie treści, choć
    nawet o tym nie wiesz.
    wystarczy że masz jakiegoś backdoor`a na kompie i mozna ci wgrac na twardziela
    dowolne zdjecia czy filmy, a potem oskarżyć o posiadanie takowych treści.

  • 12. Data: 2006-05-24 12:23:32
    Od: i...@w...pl

    r...@w...pl napisał(a):
> [...]
    > dowolne zdjecia czy filmy, a potem oskarżyć o posiadanie takowych treści.

    Nie ma takiej możliwości , żebym nie wiedziałA , co mam w swoim
    komputerze jeśli chodzi o filmy czy zdjęcia itp. Trochę się
    orientuję , jak mam pilnować swego sprzętu , a i okazji do
    "złapania" tych materiałów , których mieć nie chcę , nie szukam .
    A Ty się tak "nie pluj" i nie próbuj tłumaczyć zboka ( powtarzam :
    zboka ) , bo tzw. "treści" , za posiadanie których karze sąd , to na
    pewno nie są zdjęcia wnuczków na pikniku lub z chrzcin dziecka .
    Facet posiadał coś , co jest zakazane . Pornografię dziecięcą .Tak
    to się nazywa i nie szukaj dziwnych tłumaczeń . Zbok to zbok i
    koniec . TĘPIĆ .

  • 13. Data: 2006-05-24 13:11:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    > Nie ma takiej możliwości , żebym nie wiedziałA , co mam w swoim
    > komputerze jeśli chodzi o filmy czy zdjęcia itp. Trochę się

    rozumiem ze masz na co dzien uwidocznione w kompie "elementy ukryte" oraz
    systemowe i wyszukujesz *.jpg, *.gif, *.doc, *.ppt i wiele innych, aby
    spradzic czy aby napewno nie masz takich tresci?

    jestes moze sadem, albo chocby prokuratura?
    byc moze i jest zbokiem, ale nie zachowuj sie jak nasza wladza i nie
    osadzaj zanim nie zrobi tego odpowiednia uprawniona do tego instytucja, to
    ze ma taki paragraf to jeszcze nic nie znaczy

  • 14. Data: 2006-05-24 15:12:30
    Od: i...@w...pl

    szerszen napisał(a):
    > jestes moze sadem, albo chocby prokuratura?
    > byc moze i jest zbokiem, ale nie zachowuj sie jak nasza wladza i nie
    > osadzaj zanim nie zrobi tego odpowiednia uprawniona do tego instytucja,

    Czytaj uważnie to , na temat czego się wypowiadasz : zbok napisał ,
    że już został osądzony . Przez sąd oczywiście - pisze to dla
    uświadomienia Tobie wagi tej sprawy . To o jaką jeszcze instytucję
    Ci chodzi ?

    > ze ma taki paragraf to jeszcze nic nie znaczy

    A czego jeszcze trzeba , żeby znaczyło ?
    Może brakuje tylko , żeby jakieś dziecko zgwałcił - wtedy byś
    uznał , że rzeczywiście jest be , że jest zbokiem godnym eliminacji
    ze społeczeństwa ?
    ONI zaczynają najczęściej od "niewinnego" oglądania , potem dopiero
    robi im się smak na więcej . Wystarczy znać trochę psychologii ,
    nie trzeba być prokuratorem . Wystarczy byc matką i normalnym ,
    myślącym człowiekiem . Jak ja .
    Normalny człowiek o normalnych odczuciach i emocjach , szczególnie
    zaś posiadajacy i kochający swoje dzieci , nigdy nie stanąłby po
    stronie człowieka krzywego emocjonalnie - żeby nie napisać "zboka" -
    nigdy nie próbowałby go tłumaczyć w jakikolwiek sposób .
    Pedofile , niezależnie od tego , na jakim etapie zaawansowania swego
    zboczenia się znajdują ( biernej - zdjęcia , filmiki itp. , lub
    czynnej - wiadomo ) , są groźni dla społeczeństwa , bo są groźni
    dla dzieci . Są groźni dla dzieci - więc dla społeczeństwa .
    Jedno słowo określa , jaki należy mieć do nich stosunek : TĘPIĆ .

    PS. Dziwię się , jak mało jest w tym wątku głosów osób
    prawidłowo nastawionych do pedofilii i pedofili .
    Właśnie w tym momencie w "Wiadomościach" słyszę o zgwałconej
    przez pedofila dziewczynce , która umówiła się z nim przez internet

  • 15. Data: 2006-05-24 16:36:40
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pomijajac omawiany przypadek, w zakres przestepstwa ktore podalem nie
    wchodzi tylko pedofilia. Stad nie ma reakcji ktorych oczekujesz.
    Ale zanim powiem wiecej chcialbym sie zapytac czy wiesz w ogole czym
    jest ta 'choroba'? I czy wiesz czym sa drugo i trzecio rzedowe cechy
    plciowe. Chcialbym sie upewnic czy nie rozmiawiam z 'ignorantem' (jak to
    pieknie Johnson ujmuje :) ) a pozniej napisze co ja o tym mysle.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 16. Data: 2006-05-24 18:12:32
    Od: "Jacek" <b...@a...pl>

    Może brakuje tylko , żeby jakieś dziecko zgwałcił

    licealistki to też dzieci? Mnie akurat takie się podobają :-)

    Wystarczy byc matką i normalnym ,
    myślącym człowiekiem . Jak ja .

    widziałaś co mam na dysku?

    Jedno słowo określa , jaki należy mieć do nich stosunek : TĘPIĆ .

    zapewniam Cię, że Twoje dzieci jak i wszystkie inne nie podobają mi się. Im
    są młodsze, tym bardziej odpychające. To chyba logiczne. Więc z mojej strony
    Twoim dziatką nic nie grozi, co innego pedofile, na nich bym uważał.
    Poczekaj jak cycuszki zaczną wisieć Ci do pasa, wypadną trzecie zęby, a tak
    głębokich zmarszczek nie zakryje żaden krem. Zapytaj wtedy swojego męża, kto
    jest piękniejszy: Ty czy osiemnastoletnia córka sąsiada? Dam głowę, że
    odpowiedź dla Ciebie będzie bardzo przykra.

    Jacek

  • 17. Data: 2006-05-24 19:36:33
    Od: "Leszek" <l...@p...fn>

    Uzytkownik <i...@w...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    Czytam i oczom nie wierze : NIKT , absolutnie NIKT nie wyraza tutaj
    dezaprobaty dla suk...na - posiadacza/rozpowszechniacza pornografii
    dzieciecej ( tak , DZIECIECEJ ! ) ,

    Bo to grupa pl.soc.prawo a nie pl.rec.moraly lub pl.rec.lpr suk......

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 18. Data: 2006-05-24 19:52:52
    Od: i...@w...pl

    Jacek napisał(a):

    > licealistki to też dzieci? Mnie akurat takie się podobają :-)
    Licealistki maja powyżej 15 lat , a w "treściach" znalezionych w
    skonfiskowanym komputerze było "z udziałem" i "poniżej 15" , więc
    nie kręć już .

    > zapewniam Cię, że Twoje dzieci jak i wszystkie inne nie podobają mi się. Im
    > są młodsze, tym bardziej odpychające.
    To też nie jest normalne . Ty własnych dzieci oczywiście nie
    planujesz ?

> [...]
    > jest piękniejszy: Ty czy osiemnastoletnia córka sąsiada? Dam głowę, że
    > odpowiedź dla Ciebie będzie bardzo przykra.
    Wobec tego stracisz głowę , bo piękno człowieka zawiera sie dla
    Ciebie tylko w tym , co mu wisi lub nie , wypada albo nie , marszczy
    się albo nie :-( W moim układzie nie mam obaw ,
    a mój mąż jest dla mnie piękny od 4 lat wspólnego chodzenia do
    liceum i 25 lat małzeństwa , razem od 30 , i taki bedzie do końca -
    oby do ponad 100 lat ...
    Biednyś Ty .
    I nie mam ochoty już na te bezcelową , jak się okazuje , dyskusję .
    Oglądaj sobie te swoje obrazki .

  • 19. Data: 2006-05-24 19:55:12
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    i...@w...pl napisał(a):

    > w skonfiskowanym komputerze było "z udziałem" i "poniżej 15" , więc
    > nie kręć już .

    Ja tam jestem ciekaw jak oceniali wiek na podstawie filmu ?!

    Nawiedzona optymistka :)
    ale kiepska z matematyki 4+25=30 ??

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 20. Data: 2006-05-24 21:47:29
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    Uzytkownik <i...@w...pl> napisal w wiadomosci
    s.com...
    "To jeszcze zalezy... np koles ktory ma 18 lat... to nie dziwne ze sie
    interesuje 15-stkami..."
    Ponizej 15 roku - tak napisal . To sa dzieci . A Ty taki litosciwy
    jakis ? Idz stad , bo nie lubie zboków .

    Nic takiego nie zauwazylem... A zreszta nie napisal ile sam ma lat :) Moze
    ma 10 ;D