  • 1. Data: 2006-05-23 21:23:40
    Temat: program do ksiegowania
    Od: pawelo <p...@m...pl>

    Witam.
    Załozylem DG i mam pytanie do programu fakturującego,chodzi konretnie o
    LEFTHAND mała księgowosc...Czy muszę jakies formalnosci poza rejestracją
    programu wykonac? Czy kupuje program,drukuje fakture orginal dla
    klienta, kopia dla mnie.Czy musze te dane gromadzic w komputerze?Czy
    program to tylko wydruk i nie ma znaczenia jaki?

    za odpowiedz dziekuje
    Pawel O

  • 2. Data: 2006-05-24 09:17:16
    Temat: Re: program do ksiegowania
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pawelo napisał(a):
> [...]
    > klienta, kopia dla mnie.Czy musze te dane gromadzic w komputerze?Czy
    > program to tylko wydruk i nie ma znaczenia jaki?

    nie wiem czy zauwazyles ale to nie jest forum tego programu, pytaj sie u
    zrodla. (nie spamuj)

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 3. Data: 2006-05-24 18:55:57
    Od: pawelo <p...@m...pl>

    Przemek R. wrote:

    > nie wiem czy zauwazyles ale to nie jest forum tego programu, pytaj sie u
    > zrodla. (nie spamuj)
    >
    > P.

    nie wiem czy zauwazyles ale nie pytam o obsluge czy licecje programu ,
    tylko o relacje tego typów programu z US.Jest to moj pierwszy kontakt z
    tym tematem i prosze o wskazówki osób które miały podobny problem i
    udało im sie wybrnąc, a nie wskazówki typu nie spamuj.

    pozdrawiam
    Pawel O.

  • 4. Data: 2006-05-25 09:45:03
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pawelo napisał(a):

> [...]
    > tym tematem i prosze o wskazówki osób które miały podobny problem i
    > udało im sie wybrnąc, a nie wskazówki typu nie spamuj.

    przeciez LEFTHAND ma swoje forum, tam an pewno dostaniesz odpowiedz, a o
    podatki nalezy pytac na pl.soc.prawo.podatki
    Wystraczylo napisac zakupilem program ksiegowy. Powyzsze tak czy inaczej
    wyglada mi na reklame.

    Pozdrawiam
    P.