  • 1. Data: 2006-05-23 21:05:58
    Temat: Kiedy wakacje się NIE wliczają do urlopu macierzyńskiego ? - pilne
    Od: i...@w...pl

    Witam . Moja miła znajoma ( nauczycielka ) poprosiła mnie o zapytanie
    w internecie w sprawie jak w temacie . Udaję się zatem do Was ,
    ktokolwiek może kompetentnie sie wypowiedzieć .
    Moja znajoma rodzi za miesiąc - to będzie zdaje się przed samym
    końcem roku szk. , w samo zakończenie albo tuż po .
    Czy można tak zinterpretować przepisy , aby wakacje NIE weszły w
    skład jej urlopu macierzyńskiego ?
    Bardzo proszę o porady , ponieważ dziewczyna jest sama ( mąż za
    granicą , ale wcale nie na wywczasach , oj nie ... ) , ona ma
    aktualnie ciężko chorą matkę w szpitalu , gospodarstwo na karku i
    chciałabym jej pomóc choć w ten sposób , że poszukam informacji .
    Oby coś się dało tu wymyślić ...

  • 2. Data: 2006-05-23 23:04:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    i...@w...pl [###i...@w...pl.###] napisał:

    Za wakacje dostanie zwrot 6 tygodni urlopu wypoczynkowego. Nie wiem,
    czemu akurat 6 tygodni, ale wynika to na pewno z jakiejś ustawy, bo
    jak potrzebowałem, to to znalazłem. nie wiem, czy czasem tego nie ma w
    Karcie Nauczyciela. Ów urlop może wziąć bezpośrednio po macierzyńskim.
    Tak więc tak naprawdę, to straci te 2-3 tygodnie.

  • 3. Data: 2006-05-24 06:05:05
    Od: i...@w...pl

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Za wakacje dostanie zwrot 6 tygodni urlopu wypoczynkowego.
    Bardzo dziękuję za odpowiedź , przekażę jej , może o tym nie wie .