  • 1. Data: 2006-05-23 21:15:20
    Temat: Re: Sad zabral mi komputer
    Od: i...@w...pl

    Czytam i oczom nie wierze : NIKT , absolutnie NIKT nie wyraza tutaj
    dezaprobaty dla suk...na - posiadacza/rozpowszechniacza pornografii
    dzieciecej ( tak , DZIECIECEJ ! ) , malo tego : wchodzi sie tu w
    dyskurs z suk...em , który to paskudztwo mial w swoim obrzydliwym
    kompie , a tenze suk...yn jeszcze sie smie zalic , ze mu filmiki
    zabrali . Koniec swiata . A w ogóle czy to pl.soc.prawo , czy
    pl.soc.porno ?????? Ludzie , moze jakiegos gwalciciela lub morderce
    troche pocieszycie na tym forum ???

  • 2. Data: 2006-05-23 21:34:07
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    i...@w...pl napisał(a):
> [...]
    > zabrali . Koniec swiata . A w ogóle czy to pl.soc.prawo , czy
    > pl.soc.porno ?????? Ludzie , moze jakiegos gwalciciela lub morderce

    A skąd Ty wiesz, że on właśnie to miał na dysku?
    Prorokiem jakimś jesteś, czy co?

    --
    Kaja

  • 3. Data: 2006-05-23 21:48:47
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
    i...@w...pl napisał(a):

    >A skąd Ty wiesz, że on właśnie to miał na dysku?

    Bo się "chwalił" jakiś czas temu? [ o ile mnie pamięć nie myli]

    HaNkA

  • 4. Data: 2006-05-23 22:21:25
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    > Bo się "chwalił" jakiś czas temu? [ o ile mnie pamięć nie myli]

    To w takim razie sąd wiedział co robi i dobrze, że to zrobił.

    --
    Kaja

  • 5. Data: 2006-05-23 22:43:02
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    .Uzytkownik <i...@w...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
[...]

    To jeszcze zalezy... np koles ktory ma 18 lat... to nie dziwne ze sie
    interesuje 15-stkami... A prawo jednak nie uzaleznia zainteresowan od wieku.
    Wiadomo ze stary dziad to juz zboczeniec...

  • 6. Data: 2006-05-23 22:54:06
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    FlashT wrote:

    > To jeszcze zalezy... np koles ktory ma 18 lat... to nie dziwne ze sie
    > interesuje 15-stkami... A prawo jednak nie uzaleznia zainteresowan od wieku.
    > Wiadomo ze stary dziad to juz zboczeniec...

    Pytanie, czy to byly (wygladajace) na pietnastki i czymial 198 lat. Mzoe
    ma 25 lat a na zdjeciach nie byly 15-tki tylko takie male laski co nie
    sposob sie pomylic, np. 10-latki...

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 7. Data: 2006-05-24 06:10:42
    Od: i...@w...pl

    Czytaj wypowiedzi , to bedziesz "w temacie" : mily Przemus pisze w
    poscie nr 10 , ze skazano go za "sprowadzanie, przechowywanie lub
    posiadanie tresci pornograficznych z udzialem osob ponizej 15 roku " .
    Wg Ciebie to co jest - nie pornografia dziecieca ??? Czytac a nie
    glupio sie pytac !
    Z powazaniem - Prorok .

  • 8. Data: 2006-05-24 06:14:44
    Od: i...@w...pl

    "To jeszcze zalezy... np koles ktory ma 18 lat... to nie dziwne ze sie
    interesuje 15-stkami..."
    Ponizej 15 roku - tak napisal . To sa dzieci . A Ty taki litosciwy
    jakis ? Idz stad , bo nie lubie zboków .

  • 9. Data: 2006-05-24 06:33:48
    Od: stern <s...@0...pl>

    i...@w...pl napisał(a):
> [...]
    > zabrali . Koniec swiata . A w ogóle czy to pl.soc.prawo , czy
    > pl.soc.porno ?????? Ludzie , moze jakiegos gwalciciela lub morderce

    NTG --> pl.pregierz

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 10. Data: 2006-05-24 09:21:59
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    i...@w...pl napisał(a):
> [...]
    > zabrali . Koniec swiata . A w ogóle czy to pl.soc.prawo , czy
    > pl.soc.porno ?????? Ludzie , moze jakiegos gwalciciela lub morderce

    on zostal skazany za posiadanie tresci z osobami ponizej 15 roku zycia a
    tu MIEDZY innymi moze byc pornografia dzieciecia, ale nie wylacznie.
    Troche za daleko idziesz, fakt jest faktem ze Pan Jacek posiadal
    jak to sam napisal nie jeden raz zdjecia gdzie ewidetnie byly dzieci.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".