    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sad zabral mi komputer
    Date: Wed, 24 May 2006 11:21:59 +0200

    i...@w...pl napisał(a):
    > Czytam i oczom nie wierze : NIKT , absolutnie NIKT nie wyraza tutaj
    > dezaprobaty dla suk...na - posiadacza/rozpowszechniacza pornografii
    > dzieciecej ( tak , DZIECIECEJ ! ) , malo tego : wchodzi sie tu w
    > dyskurs z suk...em , który to paskudztwo mial w swoim obrzydliwym
    > kompie , a tenze suk...yn jeszcze sie smie zalic , ze mu filmiki
    > zabrali . Koniec swiata . A w ogóle czy to pl.soc.prawo , czy
    > pl.soc.porno ?????? Ludzie , moze jakiegos gwalciciela lub morderce
    > troche pocieszycie na tym forum ???

    on zostal skazany za posiadanie tresci z osobami ponizej 15 roku zycia a
    tu MIEDZY innymi moze byc pornografia dzieciecia, ale nie wylacznie.
    Troche za daleko idziesz, fakt jest faktem ze Pan Jacek posiadal
    jak to sam napisal nie jeden raz zdjecia gdzie ewidetnie byly dzieci.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".