  • Data: 2007-11-24 07:42:00
    Temat: Re: Sad rozpatruje zazalenie na umorzenie i ...
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarcinJM pisze:

    > Sprawa jest zbyt zawila... sprobuje ja opisac (choc juz ja tu opisywalem).
    > Bralem udzial w licytacji maszyny (kategoria, opis, zdjecia sa tak
    > jednoznaczne, ze nie moze byc zadnych watpliwosci o co chodzi w aukcji).
    > Zlozylem oferte na iles tam kasy. Nie pamietam, ale kilka tysiecy.
    > Brak licytujacych ustalil cena na skromne 10 zl.

    10 zł? czy kilka tysięcy? Zawile piszesz.
    A jak 10 zł to czemu myślałeś że za taką kwotę chcą ci sprzedać jakąś
    maszynę?

> [...]
    > tego sprzedajacego (czesc danych zbiegala sie z innym uzytkownikiem
    > allegro, np. adres, tel, IP). Dodatkowo pan ow jest wlascicielem firmy,
    > w ktorej maszyny takie sa uzywane. Ciekawie wyglada sprawa przeslania
    > kasy. Pan ten zalozyl pracownikowi konto w przeddzien, kiedy wyslal
    > maila do mnie i podal dane do przelewu (wlasnie to swieze konto). Po
    > wplynieciu kasy powiedzial pracownikowi, ze jest to "zaliczka na
    > wyplate", czyli ostatecznie to on stal sie beneficjentem tej kasy.
    > To sa fakty zapisane w aktach sprawy z policji.

    I dla całych 210 zł takie manewry wyczyniali?

    > Natomiast prokurator umorzyl sprawe z powodu "braku danych dostatecznie
    > uzasadniających podejrzenie popelnienia przestępstwa"

    A jaka była ta argumentacja prokuratora? Brak niekorzystnego
    rozporządzenia mieniem?

    > Zazalenie skladalo sie glownie z argumentowania, ze jednak niekorzystnie
    > rozporzadzilem swym mieniem. Wprzeciwnym przypadku nalezaloby uznac, ze
    > korzystnie, co jest niedorzeczne.

    Może być jeszcze neutralne rozporządzeniem mieniem. To co dostałeś
    rynkowo (model ?) jest warte tyle co zapłaciłeś (10 zł?)?

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"