  • Data: 2007-11-24 09:25:16
    Temat: Re: Sad rozpatruje zazalenie na umorzenie i ...
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson pisze:

    > Nawet przyjmując oszustwo - będzie to oszustwo na 210 zł i tyle będzie w
    > wyroku karnym. I tylko w tej części odzyskasz pieniądze.

    Ale mam ustalonego sprzedawce i potwierdzenie zawarcia transakcji. Za
    darmoche.
    A nawet jak sad odrzuci, to mam komplet materialow zgromadzonych przez
    policje wskazujacych takowego.
    Bez tego zgloszenia na policje NIC bym nie zrobil, poniewaz moj pozew
    cywilny zostalby odrzucony (pod takim adresem nikt nigdy nie
    mieszkal....ale o dziwo pod tym adresem mieszka pan, na ktorego wskazuja
    wszelkie dowody)

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm