  • Data: 2007-11-24 07:58:19
    Temat: Re: Sad rozpatruje zazalenie na umorzenie i ...
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson pisze:

    > 10 zł? czy kilka tysięcy? Zawile piszesz.
    > A jak 10 zł to czemu myślałeś że za taką kwotę chcą ci sprzedać jakąś
    > maszynę?

    jesli masz w aukcji cene np. 100zl. To nawet jak zaoferujesz milion, to
    automat postapi na 102.5, czy 105 i nie masz na to wplywu.
    Poza tym co ja mam do myslenia tutaj? Zawarlem umowe, zostala ona
    potwierdzona, to dlaczego mam sie nie dziwic, ze mnie zrobiono w wala?
    Aaa wiem, teraz bede uchodzil za takiego co chcial oszukc sprzedajacego?
    Heh.

    > I dla całych 210 zł takie manewry wyczyniali?

    Tego nie wiem, moze liczyli nie wiekszy udoj.

    > A jaka była ta argumentacja prokuratora? Brak niekorzystnego
    > rozporządzenia mieniem?

    Zacytowalem w calosci: "z powodu braku danych dostatecznie
    uzasadniających podejrzenie popelnienia przestępstwa postanawia sprawe
    umorzyc"

    > Może być jeszcze neutralne rozporządzeniem mieniem. To co dostałeś
    > rynkowo (model ?) jest warte tyle co zapłaciłeś (10 zł?)?

    Jakie to ma znaczenie? Jest to rzecz kompletnie mi zbedna i
    niepotrzebna, ktorej nie kupilbym.

    Jak idziesz do sklepu po chleb a otrzymasz 10 egzemplarzy wyborczej to
    tez jest ok? przeciez wartosc sie zgadza. Absurd.

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm