  • Data: 2007-11-24 08:34:45
    Temat: Re: Sad rozpatruje zazalenie na umorzenie i ...
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarcinJM pisze:

    > Poza tym co ja mam do myslenia tutaj? Zawarlem umowe, zostala ona
    > potwierdzona, to dlaczego mam sie nie dziwic, ze mnie zrobiono w wala?

    Niewykonanie umowy nie jest automagicznie oszustwem. Wystąp do sądu
    cywilnego.

    > Tego nie wiem, moze liczyli nie wiekszy udoj.

    Tzn? Liczyli że skoro umówili się z tobą że wpłacisz im 210 zł to ty im
    wyślesz więcej?

    > Zacytowalem w calosci: "z powodu braku danych dostatecznie
    > uzasadniających podejrzenie popelnienia przestępstwa postanawia sprawe
    > umorzyc"

    I to ma być całe uzasadnienie? Zacytowałeś pewnie tylko sentencję.

    > Jak idziesz do sklepu po chleb a otrzymasz 10 egzemplarzy wyborczej to
    > tez jest ok? przeciez wartosc sie zgadza. Absurd.

    Wartość ma znaczenie.
    Nie jest OK, ale nie ma oszustwa. A przynajmniej można to rozważać i
    czasem zależnie od szczegółowych okoliczności należy przyjąć że jest
    oszustwo a czasem że nie ma.
    Masz roszczenie o wydanie chleba.

    Zresztą myślę że to jest argumentacja potencjalnego podejrzanego, że
    taka była wasza umowa i podbiera to ceną.

    Tak czy inaczej do rozwiązywania problemów cywilnoprawnych jest prawo
    cywilne, anie prawo karne. Prawo karne to nie cały świat i nie na
    wszystko jest jednak paragraf.

    Napisz nam co zrobi sąd.

    --
    @2007 Johnson