  • Data: 2007-11-24 08:56:32
    Temat: Re: Sad rozpatruje zazalenie na umorzenie i ...
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarcinJM pisze:

    > Przeciwko komu? Nieistniejacemu facetowi?

    A uważasz że może być nieistniejący oskarżony??
    Przeciwko temu z kim zawarłeś umowę, czyli zapewne temu kogo uważasz za
    oszusta.

    > Potrzebuje wyrok w sprawie karnej "na podkladke" do sprawy cywilnej
    > (ustalenie strony i faktu oszustwa).

    Głupie to, ale to twoja sprawa.

    > Nie, mialem na mysli, ze mogli oczekiwac, ze aukcja zamknie sie kwota
    > wyzsza.

    Ale twierdziłeś że manewry z nowym kontem czynili "w przeddzień".

    > A ja mam roszczenie o wydanie maszyny bedacej przedmiotem umowy
    > sprzedazy. Co to zmienia?

    To że to nie jest sprawa karna tylko cywilna.

    > W obfitej korespondencji mailowej sprzedajacy uzasadnia koszty przesylki
    > "duza masa i koniecznoscia transportowania na palecie", natomiast
    > przedmiot ktory do mnie przyszedl mial mase mala i byl zapakowany w
    > karton po telewizorze. Koszt przesylki wg. listu przewozowego: 38zl

    To OK, co do kosztów wysyłki (=200 zł -(38 zł+ koszty pakowania itd))
    wydaje się że jest oszustwo.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"