  • Data: 2007-11-24 10:02:21
    Temat: Re: Sad rozpatruje zazalenie na umorzenie i ...
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Przecież ta sprawa w sensie cywilnoprawnym nie różni się niczym od sprawy
    > w której sąd nakazał sprzedaż samochodu, kiedy to cena sprzedającemu też
    > "wydała się rażąco niska".

    No i co w związku z tym?
    To że pozwany w tamtej sprawie miał głupiego pełnomocnika - przez
    którego przegrał moim zdaniem wygraną sprawę - ma coś znaczyć?

    > O "błędzie" IMHO trudno dykutować: sprzedawca MA dwa narzędzia, za pomocą
    > których może ustalić cenę poniżej której nie sprzeda.
    > Skoro *ustala cenę początkową na 1 zł* to robi to rozmyślnie!

    Błąd nie może polegać na tym, ze uroił sobie w świadomości że ustawił
    cenę minimalną w w rzeczywistości tego nie rozbił, albo że nie wiedział
    że istnieje taka możliwość bo postanowił nie czytać niczego na allegro,
    bo jest to napisane za "dużym druczkiem", itd ???

    > IMHO zrobił to po to, aby utrudnić dochodzenie żądań w procesie cywilnym.

    Na ale nadal, po to by nie zwracać całych 210 zł ??? Naprawdę warto
    popełnić oszustwo na 210 zł ??

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"