  • Data: 2007-11-24 05:32:39
    Temat: Re: Sad rozpatruje zazalenie na umorzenie i ...
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson pisze:

    > A czemuś nie napisał wszystkiego w zażaleniu?
    >
    > Sąd cię wysłucha, choć pewnie to niczego nie zmieni.

    No wlasnie napisalem saznista rozprawke i dlatego mam watpliwosci, czy
    sad moze miec dodatkowe pytania. Problem w tym, ze prok. prowadzacy ta
    sprawe jest kompletna lama jesli chodzi o handel w sieci. Wiem to od
    jego personelu biurowego (taka sliczna czarnulka, mniam, mniam). I
    wszelkie tego typu sprawy umarza na wszelki wypadek. Nie wiem, czy
    prokurator jest na takim posiedzeniu? Chyba nie. Wiec i ja oleje.

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm