  • 1. Data: 2004-02-18 23:08:49
    Temat: Sąd grodzki - odwołanie
    Od: "Janusz" <m...@s...eu.org>

    Dostalem własnie wyrok z sadu grodzkiego orzeczony bez mojej obecnosci z
    ktorym sie nie zgadzam. Sprawa dotyczy wykroczenia drogowego. Chcialbym sie
    od niego odwołac i powołac swoich swiadkow. Jak powinno wygladac takie
    odwolanie? Prosze o jakis wzor - sprawa dosc pilna.

    pozdr. Janusz

  • 2. Data: 2004-02-18 23:24:52
    Temat: Re: Sąd grodzki - odwołanie
    Od: "gosia" <g...@i...pl>

    Wyrok zaoczny. Przysługuje sprzeciw. Wzór we wzorach pism procesowych w
    dowolnej bibliotece np. uniwersyteckiej. Albo www.google.pl

  • 3. Data: 2004-02-19 12:04:12
    Od: Janusz <j...@n...automex.pl>

    gosia wrote:

    > Wyrok zaoczny. Przysługuje sprzeciw. Wzór we wzorach pism procesowych w
    > dowolnej bibliotece np. uniwersyteckiej. Albo www.google.pl

    I jeszcze jedno pytanie - chciałbym powołać świadka. Potrzebny jest do tego
    osobny wniosek czy można zgłosić go już podczas rozprawy?
    Wniosku o powołanie świadka nie moge nigdzie znaleźć :(

    --
    pozdrawiam,
    Janusz

  • 4. Data: 2004-02-19 14:08:37
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Janusz wrote:
    > I jeszcze jedno pytanie - chciałbym powołać świadka. Potrzebny jest do tego
    > osobny wniosek czy można zgłosić go już podczas rozprawy?

    możesz też w czasie rozprawy

    > Wniosku o powołanie świadka nie moge nigdzie znaleźć :(

    napisz po prostu, że wnosisz o powołanie swiadka, wskaż na jakie
    okoliczności ma zeznawać, podaj jego adres

    KG