  • 11. Data: 2002-05-08 10:15:50
    Temat: Odp: SŁUŻBA WOJSKOWA
    Od: "Marcin BACIK Koteras" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik Robert Drygala <r...@m...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ab8nsf$kf1$...@n...tpi.pl...

    > " Jeżeli nie chcesz iść do wojska , to na komisji lekarskiej nie
    rozbieraj
    > się "
    >
    > wtedy nie będą mogli zbadać etc...
    >
    > co o tym sądzicie

    myślę, że człowieczek dostałby "A" i następny proszę.

    pozdrawiam,
    bacik

    --
    WWW DeliX: http://delix.prv.pl - ModemiX, e-Biuro, Klawiaturka!
    WWW Delphins: http://delphins.prv.pl - Delphi CZaPy, DelNote 1.0, Impulsak

  • 12. Data: 2002-05-08 15:06:30
    Temat: Re: SŁUŻBA WOJSKOWA
    Od: "Jupraw" <j...@p...onet.pl>

    Art. 224 pkt 3a dotyczy pracowawcę zatrudniającego żołnierza rezerwy
    posiadającego kartę mobilizacyjną.
    ______
    Jupraw

  • 13. Data: 2002-05-08 15:09:11
    Od: "Jupraw" <j...@p...onet.pl>

    Odpowiadałem na pytanie - co grozi za fakt odmowy rozebrania się przed
    powiatową komisją lekrską.
    ______
    Jupraw

  • 14. Data: 2002-05-08 17:10:29
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On 8 May 2002, sente wrote:

    > ale tu i tak nie ma slowa o zwolniach od sluzby a o tym rozmawiamy

    Przecież to jest w ustawie o powszechnym obowiązku.

    Odpisuj za cytatem i _wycinaj_!

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 15. Data: 2002-05-08 17:12:06
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Wed, 8 May 2002, Stanisław Pikul wrote:

    > Nie mam dostępu do Lex'a, ale czyj to obowiązek ??????????

    Oczywiście pracodawcy. Zastanawiam się dlaczego mój pracodawca nie
    dopełnił tego obowiązku? Czyżby widząc orzeczenie ZUS o niepełnosprawności
    automatycznie założył że stosunek mam uregulowany?

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 16. Data: 2002-05-11 05:36:01
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    "Jupraw" <j...@p...onet.pl> zacytował:

    > 4) nie dopełnia w określonym terminie wojskowego
    > obowiązku meldunkowego,

    Znaczy chodzi o przemeldowanie się w jedn.samorz.teryt., gdyż to one
    zajmują się już informowaniem odpowiednich sobie WKU.

    > 6) opuszcza terytorium Państwa lub przebywa
    > za granicą bez zezwolenia organów wojskowych,

    Bardzo bym prosił Was o sprecyzowanie, kiedy i w jakich okolicznościach
    wymagane jest zezwolenie organów wojskowych na wyjazd kraju dla
    człowieka nie będącego zawodowym/kontraktowym/poborowym żołnierzem,
    pracownikiem MON, MSWiA itp.
    Oczywiście pomijam stany nadzwyczajne.

    Dziękuję,

    Rico.
    w...@p...pl

  • 17. Data: 2002-05-12 09:32:40
    Od: "Jupraw" <j...@p...onet.pl>

    > Znaczy chodzi o przemeldowanie się w jedn.samorz.teryt., gdyż to one
    > zajmują się już informowaniem odpowiednich sobie WKU.

    Nie. Polecam lekturę rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 31 sierpnia 1992
    r. w sprawie zasad, zakresu i trybu spełniania wojskowego obowiązku
    meldunkowego oraz uzyskiwania zezwolenia na wyjazd i pobuy za granicą, a
    akże organów właściwch w tych sprawach (Dz. U. Nr 68, poz. 344). To jest też
    odpowiedź na poniższe pytanie.

  • 18. Data: 2002-05-16 08:47:13
    Od: "elektrony" <e...@m...pl>

    Ze mną to było tak:
    pewna star(sz)a gruba ,,pielęgniarka'' kazała mi się rozebrać;
    pomyślałem sobie ,, co się będę przed grubym babsztylem rozbierał..." i se
    po prostu usiadłem za parawanem;
    jak przyszła moja kolej to powiedziała do komisji ,, (moje nazwisko) nie
    chce się rozebrać'';
    przedstawiłem swoje papiery od lekarzy i
    dostałem skierownie do psychiatry;
    u psychiatry w ankiecie w rubryce ,,czy próbowałeś popełnić samobójstwo ?''
    wpisałem ,,tak'' i
    uznali mnie za osobowość nieprawidłową ,,kat. D''

    p.s.
    A komisja niech sie sama rozbiera i pokazuje swoje grube brzuchy najlepiej
    na plażach dla nudystów.

  • 19. Data: 2002-05-17 16:59:16
    Od: "Xena d. Bazyl" <t...@l...com.pl>

    Użytkownik "elektrony" <e...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > p.s.
    > A komisja niech sie sama rozbiera i pokazuje swoje grube brzuchy

    A potem, za siakież dwa, trzy lata będziesz pisał tu błagalne posty jak
    odkręcic kategorię, bo masz załatwioną super pracę za super kasę, tylko
    jeden warunek - kategoria A.
    :-(

    --
    Pozdrówka