  • 1. Data: 2002-05-07 11:56:09
    Temat: Rozdzielnosc majatkowa
    Od: "M" <...@...com>

    Witam!

    Mam pytanie o procedure ustanowienia rodzielnosci majatkowej w
    malzenstwie. Jak dlugo moze to trwac, ile mniej wiecej kosztowac, no i
    wogole gdzie zaczac?

    TIA

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-05-07 12:23:05
    Temat: Odp: Rozdzielnosc majatkowa
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

  • 3. Data: 2002-05-07 14:52:18
    Temat: Re: Rozdzielnosc majatkowa
    Od: "Sebastian Frydrych" <k...@N...poczta.gazeta.pl>

    M <...@...com> napisał(a):

> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > hej. istnieja dwie możlwiości; mianowicie-zniesienie wspólności ustawowoej
    na drodze sądowej, lub w formie aktu notarialnego - sprawa kosztów jest
    obliczana indywidualnie w zalezności od wartości dzielonego majątku.

  • 4. Data: 2002-05-07 20:32:38
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ab8h2j$l30$...@a...dialog.net.pl...