  • 1. Data: 2002-05-07 15:58:07
    Temat: jaka dzialalnosc
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam taki maly problem, otoz rozpoczalem DG deklarujac sie w US na ryczalt,
    tymczasem jednak okazalo sie ze z uwagi na obroty lepiej bylo by gdybym
    jednak przemianowal sie teraz na ksiazke przychodow i rozchodow czyli na
    zasady ogolne. Oczywiscie moge to zrobic ale nie w ciagu trwania roku
    podatkowego. Jednakze nie do konca, otoz sadze ze gdybym rozszerzyl
    dzialalnosc o taki rodzaj galezi gospodarczej, ktora nie moze byc "liczona"
    na ryczalcie to wlasnie to jest ten wyjatek od zasady. A problem jest w tym,
    ze nie zanadto wiem gdzie moglbym znalezc liste takich dzialalnosci, ktore
    nie moga byc prowadzone na ryczalcie. Bylbym wdzieczny za namiary na zrodlo.
    Pozdrawiam
    ArS