  • 1. Data: 2002-05-07 13:20:43
    Temat: Wysokosc wpisu???
    Od: <g...@p...onet.pl>

    Witam szanownych grupowiczow.
    Dzwonilem do sadu w miescie xxx (wole sie nie chwalic w jakim, bo za niedlugo
    bede im musial zaufac), aby dowiedziec sie w sprawie wysokosci wpisu w
    przypadku wniesienia sprawy cywilnej przeciwko wspolnocie mieszkaniowej.
    Jakas "mila i kompetentna" pani powiedziala ze nie wie. Mam wniesc pozew to sie
    dowiem. Poprosilem ja aby przynajmniej powiedziala mi przedzial kwotowy.
    Powiedziala ze jest to bardzo mala kwota. Dla jednego malo to 5 zl dla innego
    500, wiec pomyslalem, ze moze ktos z Was orientuje sie, badz ma jakies
    doswiadczenia w takich kwestiach. W sprawach roszczeniowych standardem jest, z
    tego co wiem 8% wartosci roszczenia, ale tu nie chodzi bezposrednio o pieniadze
    a o uchwale wspolnoty.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Grzegorz.

  • 2. Data: 2002-05-07 21:02:19
    Temat: Odp: Wysokosc wpisu???
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

  • 3. Data: 2002-05-08 08:31:53
    Temat: Re: Wysokosc wpisu???
    Od: "Mariusz C." <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sandra" <d...@w...pl>
    napisał w wiadomości news:ab9fg4$nrs$1@absinth.dialog.net.pl...

> [...]

    Obawiam się że nie.

    Dz.U.96.154.753 po zmianie wynikającej z Dz.U.98.16.76

    § 12. 1. Wpis stały w kwocie 80 zł pobiera się od pozwu w sprawie o:
    5) uchylenie uchwały wspólnoty mieszkaniowej.

  • 4. Data: 2002-05-08 09:19:12
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Mariusz C. <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:abanq3$caf$...@n...tpi.pl...

    > Obawiam się że nie.
    >
    > Dz.U.96.154.753 po zmianie wynikającej z Dz.U.98.16.76
    >
    > § 12. 1. Wpis stały w kwocie 80 zł pobiera się od pozwu w sprawie o:
    > 5) uchylenie uchwały wspólnoty mieszkaniowej.

    Dzięki tego właśnie mi brakowało ... nie neguje tego ...Sandra wiedziałam
    ,że ktoś mnie poprawi ... pozdrowienia

  • 5. Data: 2002-05-08 11:21:55
    Od: <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > dyskusyjnych napisał:abanq3$caf$...@n...tpi.pl...

    > Dzięki tego właśnie mi brakowało ... nie neguje tego ...Sandra wiedziałam

    Serdecznie Wam dziekuje, uspokoiliscie mnie.
    Znajomy byl przekonany ze min. 350 zl.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz.