  • 1. Data: 2002-05-07 12:20:21
    Temat: Ekwiwalent za urlop pod stolem ?
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Mam pytania:

    1. czy pracodawca moze mi w jakis sposob wyplacic ekwiwalent "pod stolem"
    tzn. chce pominac skladki ZUS i podatek rezygnujac w prawny sposob
    z wyplaty ekwiwalentu, ktory bylby wowczas w calosci (kwota brutto)
    przekazany mi pod stolem

    2. przez ostatnie 3 m-c mojej pracy na podstawie ktorych wyplacany jest
    ekwiwalent mialem obnizona pensje (umowilem sie z szefem na boku). ksiegowosc
    jednak nie ma zadnego aneksu do moje pierwotnej umowy z wyzsza pensja.
    czy moge dochodzic tego zeby wyliczyc srednia kwote ekwiwalentu z tej wyzszej
    pierwotnej pensji ?

    pzdr
    tomek