  • 21. Data: 2007-02-03 22:06:34
    Temat: Re: Rzucanie łupinek od orzechów...
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 03-02-2007 o 23:03:24 Jasko Bartnik <a...@s...nadole>
    napisał(a):

    > Ale da sie na tym jezdzic :)

    Za wczesnie kliknalem 'wyslij'. Dodatek do poprzedniej wiadomosci:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Compressed_natural_gas

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 22. Data: 2007-02-03 22:06:56
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Ty nie śmiecisz tylko nawozisz - bardzo chwalebne zachowanie.

    A psy co srają na asfalt lub płytki chodnikowe ? :P

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/

  • 23. Data: 2007-02-03 22:25:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KK wrote:

    > Łupiny orzechów zawierają substancje utrudniające kiełkowanie nasion, tam
    > gdzie się je rozrzuci trawa nie wyrosnie, poza tym zanim się w koncu rozłożą

    To ja widać miałem zepsute łupinki, bo wrzucałem je do doniczek i ciągle
    coś obok hodowanych kwiatków wyrastało ;)

  • 24. Data: 2007-02-04 00:07:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 03.02.2007 Johnson <j...@n...pl> napisał/a:
    > Jesteś śmieciarzem.

    MZ również. No chyba, że to Twój prywatny trawnik.

    --
    Marcin