  • 11. Data: 2007-02-03 17:27:31
    Temat: Re: Rzucanie łupinek od orzechów...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SDD wrote:

    > Co o tym myslicie, grupowicze? :)

    Łupinki orzechów laskowych są dobrym dodatkiem do gleby, więc
    obiektywnie nie ma się czego czepiać.

    Gorzej, jak trafisz na nadgorliwego strasznika (pisownia zamierzona ;)

    Sam osobiście reaguję dość nerwowo na śmiecenie papierkami, petami,
    butelkami i innymi sztucznymi śmieciami, ale w łupinkach po orzechach
    nie widzę niczego zdrożnego - o ile ktoś nie zwala tego na tak zwaną kupę ;)

  • 12. Data: 2007-02-03 17:27:46
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    napisał

    > Ty nie śmiecisz tylko nawozisz - bardzo chwalebne zachowanie.

    "Co mi pani tu sra tym psem pod oknem!"

  • 13. Data: 2007-02-03 17:34:20
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    wiadomości news:eq2gp5$2od$1@news.onet.pl...

    > "Co mi pani tu sra tym psem pod oknem!"

    No ale jednak lupinki nie cuchna tak jak psie koszty uzyskania :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2007-02-03 18:42:16
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    wiadomości news:pate94-lda.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > nie widzę niczego zdrożnego - o ile ktoś nie zwala tego na tak zwaną kupę
    ;)

    No wiec wlasnie tez tak sobie pomyslalem - stad ten temat na grupe.
    Bo sam mam opory przed wyrzucaniem tych lupinek :) - tak sie dziwnie z tym
    czuje - no ale patrzac obiektywnie to jednak lupinki a np.papierki od
    cukierkow to ogromna roznica.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 15. Data: 2007-02-03 20:06:31
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 03-02-2007 o 18:34:20 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > No ale jednak lupinki nie cuchna tak jak psie koszty uzyskania :)

    Z tego psiego wyrobiska to trzeba by zrobic recycling. Odzyskiwac metan i
    pakowac w samochody jako LPG :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 16. Data: 2007-02-03 20:08:19
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 03-02-2007 o 17:30:32 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > Sprawa zasadnicza - lupinki nie cuchna.
    > A po drugie - nigdy nie zdarzylo Ci sie "odlac" pod drzewkiem w parku???

    To juz nie to samo. Od tego odlewania to to drzewko uschnie a nie urosnie.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 17. Data: 2007-02-03 20:09:31
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    > Bo sam mam opory przed wyrzucaniem tych lupinek :) - tak sie dziwnie z tym
    > czuje - no ale patrzac obiektywnie to jednak lupinki a np.papierki od

    Na trawniki wysypuje sie czasem rozne "lesne smieci", zeby lepiej trawka
    rosla ;-) Idac tym tokiem rozumowania - robiles przysluge miastu, bezplatnie
    nawozac trawnik lupinkami, ktore po sprochnieniu zamienia sie w nawoz. Zero
    chemii... Mysle, ze rozsadny sedzia w sadzie grodzkim podzielilby to zdanie
    :-) A przynajmniej moze umorzylby ze wzgledu na niska szkodliwosc spoleczna
    ;-)

    Pozdrawiam,

    Andrzej

  • 18. Data: 2007-02-03 20:51:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jasko Bartnik wrote:

    > Z tego psiego wyrobiska to trzeba by zrobic recycling. Odzyskiwac metan
    > i pakowac w samochody jako LPG :)

    Ahem...

    LPG == Liquid Propane Gas

    A z odchodów to raczej metan się wydobywa, jeśli już...

  • 19. Data: 2007-02-03 21:29:21
    Od: "KK" <k...@W...gazeta.pl>

    Tiger <c...@c...pl> napisał(a):

> [...]
    zdanie
    > :-) A przynajmniej moze umorzylby ze wzgledu na niska szkodliwosc

    Łupiny orzechów zawierają substancje utrudniające kiełkowanie nasion, tam
    gdzie się je rozrzuci trawa nie wyrosnie, poza tym zanim się w koncu rozłożą
    (wcale nie tak prędko) to szpecą. A śmiecenie to śmiecienie, nie warto
    dorabiać sobie do tego ideologii.

  • 20. Data: 2007-02-03 22:03:24
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 03-02-2007 o 21:51:29 Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > LPG == Liquid Propane Gas
    Liquified Petroleum Gas

    > A z odchodów to raczej metan się wydobywa, jeśli już...
    Ale da sie na tym jezdzic :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.