  • 1. Data: 2007-02-03 11:44:08
    Temat: Złoddziej od części
    Od: "C.R.E.E.D" <"mrmotaba@"@wp.pl>

    Witam
    Jakie mam mozliwosci w następujacej sprawie:
    Kupiłem część do samochodu - umówiłem sie z gosciem przez maila -
    podałem adres wysłał za pobraniem 250 zł - Wszystko OK. Część nie
    pasuje - kontakt - odsyłam na własny koszt - miała dojść taka jak
    potrzeba - części nie ma . Posiadam jakieś maile , swiadka listonosza,
    który dostarczał przesyłkę, na poczcie pracowników, którzy znają mnie
    i pamietaja jak odsyłałem częśc (potwierdzenie nadania ).
    Jakie mam mozliwosci ? Niby 250 to nie majatek, ale nie daruje
    skurwy..owi. Za te 250 moje dziecko miałoby obiady w szkole na 8
    miesiecy, nie mam zamiaru podarowywać nikomu takiej kasy.
    TIA
    C.R.E.E.D.

  • 2. Data: 2007-02-03 12:07:31
    Temat: Re: Złoddziej od części
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "C.R.E.E.D" <"mrmotaba@"@wp.pl> napisał w wiadomości

    Sprzedawca był firmą, czy to osoba fizyczna?

  • 3. Data: 2007-02-03 12:46:23
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "C.R.E.E.D" <"mrmotaba@"@wp.pl> napisał w wiadomości

    1. wspolczuje , tez mi sie zdarzylo zostac nacietym na allegro...
    2. obawiam sie ze przy takiej kwocie ewentualna sprawa nie doszlaby do
    skutku ze wzgledu na znikoma spoleczna szkodliwosc

    > Jakie mam mozliwosci ? Niby 250 to nie majatek, ale nie daruje
    > skurwy..owi. Za te 250 moje dziecko miałoby obiady w szkole na 8
    > miesiecy, nie mam zamiaru podarowywać nikomu takiej kasy.

    3. z ciekawosci. gdzie sa obiady po 1.60 ? ;)

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 4. Data: 2007-02-03 13:00:23
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2007-02-03 13:46, Cyprian Prochot wrote:
> [...]
    > 2. obawiam sie ze przy takiej kwocie ewentualna sprawa nie doszlaby do
    > skutku ze wzgledu na znikoma spoleczna szkodliwosc

    Wbrew legendom, znikoma szkodliwość społeczna jest stosowana w praktyce
    wymiaru sprawiedliwości bardzo rzadko.
    --
    Przemysław Płaskowicki
    Heav'n has no Rage, like Love to Hatred turn'd,

  • 5. Data: 2007-02-03 13:06:11
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Wbrew legendom, znikoma szkodliwość społeczna jest stosowana w praktyce
    > wymiaru sprawiedliwości bardzo rzadko.

    I głównie w przypadku Leppera ... ? :)

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/

  • 6. Data: 2007-02-03 13:06:57
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 3 lutego 2007 13:46
    (autor Cyprian Prochot
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <eq206s$j0a$1@news.onet.pl>):

    > 2. obawiam sie ze przy takiej kwocie ewentualna sprawa nie doszlaby do
    > skutku ze wzgledu na znikoma spoleczna szkodliwosc

    Wg federacji konsumentów da się...

    Ja jestem w trakcie ćwiczenia takiej zabawy:

    http://tristan.b7.pl/index.php/Prywatne/Prezenter

    zobaczymy co wyjdzie. Na razie oszustka przyjęła list. Paczki chyba nie, w
    każdym razie, potwierdzenie zwrotne nie wróciło.

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 7. Data: 2007-02-03 14:37:52
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On Sat, 03 Feb 2007 14:06:57 +0100, Tristan <n...@s...pl> wrote:

> [...]
    >
    > zobaczymy co wyjdzie. Na razie oszustka przyjęła list. Paczki chyba nie,
    > każdym razie, potwierdzenie zwrotne nie wróciło.

    swoja droga wylaczyc swoj numer za 90zl? bez sensu.

    --
    gacek

  • 8. Data: 2007-02-03 22:20:38
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Cyprian Prochot napisał(a):

    > 2. obawiam sie ze przy takiej kwocie ewentualna sprawa nie doszlaby do
    > skutku ze wzgledu na znikoma spoleczna szkodliwosc

    Przy oszustwie nie ma znaczenia kwota, moze to byc nawet jeden grosz.

    Jacek

  • 9. Data: 2007-02-04 07:51:49
    Od: "C.R.E.E.D" <"mrmotaba@"@wp.pl>

    Dnia Sat, 3 Feb 2007 13:07:31 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "C.R.E.E.D" <"mrmotaba@"@wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Sprzedawca był firmą, czy to osoba fizyczna?

    Osoba fizyczna
    C.R.E.E.D.

  • 10. Data: 2007-02-04 07:54:34
    Od: "C.R.E.E.D" <"mrmotaba@"@wp.pl>

    Dnia Sat, 3 Feb 2007 13:46:23 +0100, Cyprian Prochot napisał(a):

> [...]
    > 2. obawiam sie ze przy takiej kwocie ewentualna sprawa nie doszlaby do
    > skutku ze wzgledu na znikoma spoleczna szkodliwosc
    :-(

    > 3. z ciekawosci. gdzie sa obiady po 1.60 ? ;)
    W sporej gminnej szkole (ok 30 zł m/c dla dziecka)
    pewnie jakieś dofinansowanie dla dożywiania jest - osobiście nigdy sie
    nie interesowałem czy ktos jeszcze dopłaca - ważne że 10 letnie
    dziecko które wraca do domu ok 15 moze zjeść obiad w szkole

    C.R.E.E.D.