  • 1. Data: 2007-02-03 15:23:30
    Temat: Rzucanie łupinek od orzechów...
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Witam

    Dzisiaj - zakupiwszy sobie pare deko orzechow laskowych szedłem ulica,
    rozgryzałem je i wyrzucalem lupinki na trawnik przy chowniku (i klomby z
    zywoplotem).
    Przyszla mi do glowy taka mysl, czy moglaby sie za to przyczepic straz
    miejska (za np. zasmiecanie) - przeciez lupinka orzecha, jako twor typowo
    natulalny przktycznie nie rozni sie wygladem od kawalkow patykow czy innych
    drobiazgow w ziemi... - no i po paru tygodniach praktycznie stanie się
    składnikiem gleby.
    Co o tym myslicie, grupowicze? :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2007-02-03 15:44:05
    Temat: Re: Rzucanie łupinek od orzechów...
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    SDD napisał(a):

    > Co o tym myslicie, grupowicze? :)

    Jesteś śmieciarzem.

    --
    @2007 Johnson

  • 3. Data: 2007-02-03 15:49:48
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał

    > Dzisiaj - zakupiwszy sobie pare deko orzechow laskowych szedłem ulica,
    > rozgryzałem je i wyrzucalem lupinki na trawnik przy chowniku
    [...]
    > Co o tym myslicie, grupowicze? :)

    Gratulujemy mocnych zębów. Gryźć orzechy laskowe, no, no!

  • 4. Data: 2007-02-03 16:11:59
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    > Gratulujemy mocnych zębów. Gryźć orzechy laskowe, no, no!

    Ciekawa refleksja :) - w sumei na stan uzebienia nie narzekam (jeszcze nie
    dalem zarobic zadnemu dentyscie) :)
    Czekam na nastepne

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2007-02-03 16:19:41
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał

    > Ciekawa refleksja :) - w sumei na stan uzebienia nie narzekam (jeszcze
    nie
    > dalem zarobic zadnemu dentyscie) :)
    > Czekam na nastepne

    Jeśli to nie mleczaki to następnych nie będzie.

  • 6. Data: 2007-02-03 16:25:19
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    wiadomości news:eq2cpc$mt8$1@news.onet.pl...

    > Jeśli to nie mleczaki to następnych nie będzie.

    Nie slyszales o sztucznych szczekach???
    Ani o implantach???

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2007-02-03 16:25:39
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    witam
    a wlasne odchody tez rozrzucasz ?
    przeciez biologiczena sa

  • 8. Data: 2007-02-03 16:30:32
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "grubianin" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > a wlasne odchody tez rozrzucasz ?
    > przeciez biologiczena sa

    Sprawa zasadnicza - lupinki nie cuchna.
    A po drugie - nigdy nie zdarzylo Ci sie "odlac" pod drzewkiem w parku???

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2007-02-03 17:16:02
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 3 Feb 2007 16:23:30 +0100, SDD napisał(a):

> [...]
    > drobiazgow w ziemi... - no i po paru tygodniach praktycznie stanie się

    Ty nie śmiecisz tylko nawozisz - bardzo chwalebne zachowanie.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 10. Data: 2007-02-03 17:17:43
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał
    w wiadomości
    > Ty nie śmiecisz tylko nawozisz - bardzo chwalebne zachowanie.

    Ja tez tak mysle - tyle, ze chce poznac opinie wiekszosci. Jak na razie
    wiekszosc jednak nie podziela naszego zdania.
    Czekam wiec na kolejne wypowiedzi :)

    Pozdrawiam
    SDD