  • 1. Data: 2004-07-23 21:50:26
    Temat: Rozwod.
    Od: "Adrian" <a...@a...net.pl>

    Moja bliska przyjaciolka ma przed soba rozwod. Czy znacie moze jakies dobre
    strony, serwisy www - poradniki w ww. sprawie oraz moze czy mozecie polecic
    dobrego prawnika z obszaru Poznania. Byloby dobrze, gdyby nie byl strasznie
    drogi.

    Pozdrawiam
    Adrian

  • 2. Data: 2004-07-23 23:08:16
    Temat: Re: Rozwod.
    Od: "agnuk" <a...@p...fm>

    > dobrego prawnika z obszaru Poznania. Byloby dobrze, gdyby nie byl
    strasznie
    > drogi.

    Jak ma być dobry to i będzie drogi
    Nie warto oszczędzać

    --
    Aga

  • 3. Data: 2004-07-26 09:08:34
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    agnuk pisze:

    > strasznie
    >

    > Jak ma być dobry to i będzie drogi
    > Nie warto oszczędzać
    >
    > --
    > Aga
    nie warto to brac adwokata do takiej sprawy

    boguslaw

  • 4. Data: 2004-07-26 10:35:20
    Od: Basia<a...@t...pl>

    Polecam poszukać na pomocprawna.info
    pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2004-07-26 18:21:05
    Od: "Adrian" <a...@a...net.pl>

    > nie warto to brac adwokata do takiej sprawy
    >
    > boguslsw

    Drogi Boguslawie. Jej maz bywa czesto nieobliczalny i juz teraz ostro
    oponuje. Sadze, ze bedzie jej potrzebna wsparcie. Znam ja i jej problemu
    dlugo (od LO) i wiem, ze tego potrzebuje;
    Adrian

  • 6. Data: 2004-07-27 08:06:32
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Adrian pisze:

> [...]
    > oponuje. Sadze, ze bedzie jej potrzebna wsparcie. Znam ja i jej problemu
    > dlugo (od LO) i wiem, ze tego potrzebuje;

    ALe czy na pewno jej rozwod potrzebny ?
    Moze wystarczy rozdzielnic majatek..

    Przeciw "nieobliczalnosci" meza adwokat malo pomoze..
    bo tu chyba bardzoe kpotrzebny "bodygard".

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-07-28 21:10:52
    Od: "A." <a...@o...pl>

    Adrian wrote:

    > Drogi Boguslawie. Jej maz bywa czesto nieobliczalny i juz teraz
    > ostro oponuje. Sadze, ze bedzie jej potrzebna wsparcie. Znam ja
    > i jej problemu dlugo (od LO) i wiem, ze tego potrzebuje;

    Ty tak sadzisz, czy ona sama jest tez o tym przekonana i
    zdecydowana na rozwod i adwokata? Jesli sprawa jest powazna - mam
    namiary na dobrego adwokata z Poznania - daj znac na grupe, czy
    Twoja kolezanka jest zainteresowana.

    Pozdrawiam,
    --
    A.
    Arguing with people on the Usenet is like competing in the Special