    From: "A." <a...@o...pl>
    Subject: Re: Rozwod.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 28 Jul 2004 23:10:52 +0200

    Adrian wrote:

    > Drogi Boguslawie. Jej maz bywa czesto nieobliczalny i juz teraz
    > ostro oponuje. Sadze, ze bedzie jej potrzebna wsparcie. Znam ja
    > i jej problemu dlugo (od LO) i wiem, ze tego potrzebuje;

    Ty tak sadzisz, czy ona sama jest tez o tym przekonana i
    zdecydowana na rozwod i adwokata? Jesli sprawa jest powazna - mam
    namiary na dobrego adwokata z Poznania - daj znac na grupe, czy
    Twoja kolezanka jest zainteresowana.

    Pozdrawiam,
    --
    A.
    Arguing with people on the Usenet is like competing in the Special