  • 1. Data: 2004-07-23 20:46:26
    Temat: Środki obrony własnej?
    Od: "w.p." <p...@t...pl>

    okropna historia morderstwa Ani w pociagu dziala na mnie jak czerwona
    plachta. Zadza zemsty, nienawisc do chwastow niszczacych ludzkie
    nadzieje i szczescie. Chce nieco sie uzbroic. Gaz i nóż. Wiem ze to moze
    brzmi smiesznie... ale bede czuł sie pewniej...

    Mam pytanie - jakie wymiary moze miec taki noz abym noszac go nie lamal
    prawa? Bo sa chyba odpowiednie na to normy.

    pozdrawiam

    w.p.

  • 2. Data: 2004-07-23 21:31:47
    Temat: Re: Środki obrony własnej?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "w.p." <p...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Mam pytanie - jakie wymiary moze miec taki noz abym noszac go nie lamal
    > prawa? Bo sa chyba odpowiednie na to normy.

    Nie ma. Z tym, ze nóż trzeba umieć użyć.

  • 3. Data: 2004-07-23 22:02:30
    Temat: Odp: Środki obrony własnej?
    Od: "TJ" <N...@p...onet.pl>

    > Chce nieco sie uzbroic. Gaz i nóż. Wiem ze to moze
    > brzmi smiesznie... ale bede czuł sie pewniej...

    jeżeli wcześniej nie ćwiczyłeś żadnej sztuki walki z nożem (a po tym co
    piszesz - chyba raczej nie) to odpuśc sobie tak ostre narzędzie. Może lepszy
    byłby shocker? Na niego nie ma mocnego a tak samo jak przy nożu musisz
    dosięgnąć napastnika...

    Tom

  • 4. Data: 2004-07-24 07:56:24
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

> [...]
    >
    > Mam pytanie - jakie wymiary moze miec taki noz abym noszac go nie lamal
    > prawa? Bo sa chyba odpowiednie na to normy.

    pojebalo Cie z tym nozem, Wiesz co to jest usilowanie morderstwa?

    Kup sobie paralizator (240 zl) + pistolet gazowy (niektore sa bez
    pozwolenia)

    P.

  • 5. Data: 2004-07-24 07:59:48
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

> [...]
    lepszy
    > byłby shocker? Na niego nie ma mocnego a tak samo jak przy nożu musisz

    w stanach policja fajnema, po nacisnieciu wylatuje na drucie "cos" sie
    przyczepia do napastnika
    i go piesci :)

    Ale tak w ogole to trezba przecwiczyc takie sytuacje, bo zanim wyciagnie go
    i skieruje w strone napastnika
    bedzie po drugiej stronie.

    P.

  • 6. Data: 2004-07-24 08:08:12
    Od: "juras" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości

    > pojebalo Cie z tym nozem, Wiesz co to jest usilowanie morderstwa?
    >
    > Kup sobie paralizator (240 zl) + pistolet gazowy (niektore sa bez
    > pozwolenia)

    Przy braku elementarnych wiadomosci dotyczacych samoobrony nie radze uzywac
    gadzetow w postaci gazow, pistoletow i podobne .Jedyna rada to nie
    poruszac sie w porach i miejscach gdzie istnieje prawdopodobienstwo doznania
    uszczerbku na zdrowiu i zyciu .Przyklad morderswa w pociagu jest przykladem
    patologi spolecznej i male szanse ma normalny czlowiek na obrone przed dwoma
    pijanymi zwyrodnialcami .Zginac mozna tez od cegly spadajacej z dachu i w
    czasie demonstracji gdy policja uzyje breneki i gdy pomyli samochody
    ,wypadek poznanski .
    Pozdrawiam
    juras

  • 7. Data: 2004-07-24 10:25:00
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

> [...]
    > pijanymi zwyrodnialcami .Zginac mozna tez od cegly spadajacej z dachu i w
    > czasie demonstracji gdy policja uzyje breneki i gdy pomyli samochody

    ja sie z tym zgadzam, ale jak nastepny palant ma chodzic z nozem
    (zalozmy ze bede przebiegac obok a ten sobie cos ubzdura)
    to juz lepiej by kupil sobie taki pistolet, czy paralizator (calkiem fajne)
    (choc z pistoletem jest niebezpiecznie, bo jak z bliska strezli to zabic
    mozna,
    z pralizatorem to musi uwazac na osoby posiadajace jakies gadżety w sercu)

    Co do policji to sie juz nie bede wypowiadac, akurat u nich bylo to celowe,
    gdyby
    przestrzegali prawa (strezlanie ponizej paasa) niklt by nie zginal, bylo to
    zabojstwo
    (i NIE nieumyslne!)
    A w kazdym innym przypadku gdy ktos oczy stracil badz kula wbija sie w
    szyje, czy w brzuch,
    Usilowanie ZABOJSTWA .Tu nie ma o czym rozmawiac.

    P.

  • 8. Data: 2004-07-24 12:47:11
    Od: "juras" <p...@g...pl>

> [...]
    > mozna,
    > z pralizatorem to musi uwazac na osoby posiadajace jakies gadżety w sercu)

    No widzisz i sie zaczelo , ja bym tez nie wytrzymal jakby ktos mi pokazal
    noz ,chyba zeby jablko chcial sobie obrac i powiedz jak odroznic osobe z
    rozrusznikiem serca Czasami jestem przeciw posiadaniu broni w domu
    ,noszenie broni stale, to calkiem inna bajka .Jest pewne ze bron moze sobie
    kupic kazdy bandyta oczywiscie , poza normalnym obywatelem , ale posiadanie
    w domu broni w jakis sposob powstrzyma zwyklego bandyte od wrednego napadu
    na kazdego ,taki bandzior musi sie spodziewac odprawy w postaci uzycia broni
    ,czyli inaczej ,moj dom ,moja twierdza .
    !)
    > A w kazdym innym przypadku gdy ktos oczy stracil badz kula wbija sie w
    > szyje, czy w brzuch,
    > Usilowanie ZABOJSTWA .Tu nie ma o czym rozmawiac.

    Nie chce sie czepiac tych zwyklych policjantow z Lodzi ,mogli w amoku
    strzelic i z breneki ,powiesic za nabial ich przelozonych ,to w Poznaniu
    skonczy sie postepowaniem dyscyplinarnym ,moze premie im zabiora i pamietam
    ten namietny komentarz lysego komandosa PRL, jak mowil , ze byli pod wplywem
    narkotykow i alkoholu , poszkodowani oczywiscie ,coby ktos inaczej nie
    pomyslal
    Pozdrawiam
    juras

  • 9. Data: 2004-07-24 15:16:58
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

> [...]
    broni
    > ,czyli inaczej ,moj dom ,moja twierdza .

    no niby tak, ale tu by sie pojawil iny problem. Przy roznoszeniu ulotek np,
    wybiegala by taka stara s.
    ze strzelba " Wyp*** stad :)

    > !)
    >
    > Nie chce sie czepiac tych zwyklych policjantow z Lodzi ,mogli w amoku
    > strzelic i z breneki

    dziecwyzna dostala w glowe , chlopak w brzuch.
    Tu nie ma o czym pisac.
    Wyobraz sobie ze idiesz gdziekolwiek i ktos Cie okalecza (oko). Ja
    osobiesice zabilbym
    bym tych co brali w tym udzial. A przynajmniej by w ten sposob okaleczyl.
    Popatrz sobie (ktos niedawno wkleil na gurpie) na zdjecie z meczu, jak
    policja tzryma bron, oni
    nie celuja w nogi, prosto w glowy.
    Wine zwalalja na naboje, ale oni by zyli gdyby strezlali ponizej pasa.

    ,powiesic za nabial ich przelozonych ,to w Poznaniu
    > skonczy sie postepowaniem dyscyplinarnym ,moze premie im zabiora i
    pamietam
    > ten namietny komentarz lysego komandosa PRL,

    (ten ciec, jak on mnie wk** .. Tyle mowil o prawie uzycia broni ale ani razu
    nie wspominal jak ma strezlac policja,
    wine zrzuca zawsze na poszkodowanego)

    jak mowil , ze byli pod wplywem
    > narkotykow i alkoholu , poszkodowani oczywiscie ,coby ktos inaczej nie
    > pomyslal

    tez mnie szlak trafil.

    Ci policjanci zamiast urlopu zdrowotnego areszt powinii miec.

    P.