  • 1. Data: 2004-07-23 19:22:13
    Temat: Upadlosc - procedury
    Od: "VND" <v...@o...pl>

    jestem wspolnikiem spolki z o.o. ktora chce zlikwidowac.
    Spolka ma dlugi - ok 30 tys. Nie posiada zadnego majatku.
    Jak ja zlikwidowac szybko i bezbolesnie?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-07-23 20:47:26
    Temat: Re: Upadlosc - procedury
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 23 Jul 2004 21:22:13 +0200, VND naskrobał(a):

    > jestem wspolnikiem spolki z o.o. ktora chce zlikwidowac.
    > Spolka ma dlugi - ok 30 tys. Nie posiada zadnego majatku.
    > Jak ja zlikwidowac szybko i bezbolesnie?

    to sie nie da - daj do depozytu sądowego z 10 tysiaków i wtedy może.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-07-23 20:51:39
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "VND" <v...@o...pl> naskrobał/a w

    > Spolka ma dlugi - ok 30 tys. Nie posiada zadnego majatku.
    > Jak ja zlikwidowac szybko i bezbolesnie?

    Nie da się.
    Jeżeli spólka nie ma dość majątku by pokryć wpis, to sąd odrzuci wniosek.
    Do tego wasz zarząd może dostać do roku odsiadki.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    2+2=5, w tym 1 to podatek VAT.