  • 1. Data: 2003-06-10 16:35:28
    Temat: Rozwód
    Od: "Asiula" <j...@s...net>

    Chce się rozwieźć z mężem i chcialabym zapytać czy mogę sama wniesc pozew o
    rozwód czy musi zrobic to adwokat?? Proszę o kontakt kogoś kto może mnie
    pokierować... Dzieki.

  • 2. Data: 2003-06-10 20:33:31
    Temat: Odp: Rozwód
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Asiula <j...@s...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bc51bn$5vm$...@a...news.tpi.pl...
    > Chce się rozwieźć z mężem i chcialabym zapytać czy mogę sama wniesc pozew
    > rozwód

    tak

    czy musi zrobic to adwokat??

    nie

    Proszę o kontakt kogoś kto może mnie
    > pokierować... Dzieki.

    pozew w 3 egz. /2 do sądu ,jeden dla Ciebie na potwierdzenie wniesienia
    powództwa/

    Sandra

  • 3. Data: 2003-06-10 21:09:05
    Temat: Re: Rozwód
    Od: "weronika " <w...@N...gazeta.pl>

    Asiula <j...@s...net> napisał(a):

    > Chce się rozwieźć z mężem i chcialabym zapytać czy mogę sama wniesc pozew o
    > rozwód czy musi zrobic to adwokat?? Proszę o kontakt kogoś kto może mnie
    > pokierować... Dzieki.

    Pozew składa się do sądu okregowego.
    W zależności od przyczyny dobrze byłoby zadbać o orzeczenie winy, bo to może
    być korzystne dla gorzej sytuowanego małżonka.
    Można też spróbować złożyć wniosek o zwolnienie od kosztów postępowania -
    też w zależnosci od sytuacji.
    Pozdrowienia
    W.