  • 1. Data: 2008-06-28 19:50:08
    Temat: Rozwiazanie umowy z TPSA - Wzor pisma
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    za kilka dni rozwiazuje umowe z tp (telefon + neostrada)
    i nie wiem jak dokladnie ma wygladac pismo do nich;

    czy takie bedzie ok?:
    ----------------------------------
    Jan Kowalski Gdansk, 2008.07.01
    Blotna 1
    00-123 Bagienko
    nr ew.: 0123456

    Telekomunikacja Polska S.A.
    Bażantów 35
    40-668 Katowice

    WYPOWIEDZENIE / ROZWIAZANIE UMOWY

    Z dniem 2008.07.15 wypowiadam/rozwiazuje umowę o świadczenie usług
    telekomunikacyjnych zawartych (nie wiem kiedy) na czas nieokreslony
    oraz uslugi neostrada tp zawartej w dniu 2006.08.15 na okres 2 lat
    z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia,
    o którym mowa w §28 pkt. 1 regulaminu świadczenia telekomunikacyjnych
    usług powszechnych przez Telekomunikację Polską S.A.

    Podpis
    mam od razu kilka konkretnych pytan:

    - czy "wypowiadam umowe" czy "rozwiazuje umowe"?

    - czy musze zawrzec w tym pismie "datę zawarcia umowy
    i określony w niej termin rozpoczęcia świadczenia usługi"?
    kiedy i na ile zawarlem neostrade to wiem,
    ale telefon jest od wielu dekad
    i nie ja podpisywalem umowe (oczywiscie mam pelnomocnictwo tej osoby);
    czy moge przyjac "termin rozpoczecia swiadczenia uslugi" taki sam jak
    "date zawarcia umowy"?

    - chce przeniesc nr telefonu od razu do innego operatora (upc);
    czy mam cos napisac o tym w wypowiedzeniu umowy?

  • 2. Data: 2008-06-29 08:57:45
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy z TPSA - Wzor pisma
    Od: Publius Enigma <p...@U...pl>

    Dnia Sat, 28 Jun 2008 21:50:08 +0200, Q napisał(a):

> [...]
    >
    > - chce przeniesc nr telefonu od razu do innego operatora (upc);
    > czy mam cos napisac o tym w wypowiedzeniu umowy?

    Nie dalej jak tydzień temu wypowiadałem umowę mojej babci. Jako że jest
    osobą niepełnosprawną, musiała napisac upoważnienie. Z tym świstkiem udałem
    się do telepunktu, gdzie konsultant powiedział, by napisac mniej więcej coś
    takiego.

    "Imię, Nazwisko, Adres (abonenta), nr. telefonu (wypowiadanego)

    Prosze o rozwiązanie umowy dotyczącej linii o numerze (nr. telefonu) z
    dniem (dzisiajesza data).
    Z upoważnienia
    Podpis"

    Jak sam jesteś abonentem, pójdzie bez upoważnienia. Reszta tak samo.

    Karol (p...@T...pl)

  • 3. Data: 2008-06-30 04:24:21
    Od: "Andrzej_K" <n...@b...tak.pl>

    Publius Enigma wrote:

    > Nie dalej jak tydzień temu wypowiadałem umowę mojej babci. Jako że
    > jest osobą niepełnosprawną, musiała napisac upoważnienie. (...)

    Czy to upoważnienie musiało być przez kogoś
    potwierdzone?

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    IDEA naszej ERY to żyć na PLUSie i mówić HEYAH

  • 4. Data: 2008-06-30 07:50:27
    Od: Publius Enigma <p...@U...pl>

    Dnia Mon, 30 Jun 2008 06:24:21 +0200, Andrzej_K napisał(a):

    > Czy to upoważnienie musiało być przez kogoś
    > potwierdzone?

    Nie, wystarczył podpis abonenta.

    Karol (p...@T...pl)

  • 5. Data: 2008-06-30 14:55:55
    Od: "Andrzej_K" <n...@b...tak.pl>

    Publius Enigma wrote:

    > Nie, wystarczył podpis abonenta.

    Czyli babcia napisała_podpisała Ci to w domu, a Ty
    z "gotowcem" poszedłeś do TPSA i Ci to honorowali?
    Pytam, bo moja siostra chce za syna rozwiązać umowę
    z Orange i tam honorują pełnomocnictwo, ale tylko
    notarialne.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "...czasy są ciężkie, kobiety drogie, a dzieci łatwe

  • 6. Data: 2008-06-30 14:58:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej_K pisze:

> [...]
    > Pytam, bo moja siostra chce za syna rozwiązać umowę
    > z Orange i tam honorują pełnomocnictwo, ale tylko

    Żądanie pełnomocnictwa jest o tyle bezpodstawne, że to nie ktoś w
    imieniu abonenta chce rozwiązać umowę, tylko sam abonent. A to, czy
    pismo z rezygnacją dostarczy listonosz, czy rodzic, to nie ma znaczenia.
    W razie problemów wyślij rezygnację pocztą.

    L.

  • 7. Data: 2008-07-01 18:46:59
    Od: Publius Enigma <p...@U...pl>

    Dnia Mon, 30 Jun 2008 16:55:55 +0200, Andrzej_K napisał(a):

> [...]
    > Pytam, bo moja siostra chce za syna rozwiązać umowę
    > z Orange i tam honorują pełnomocnictwo, ale tylko

    Napisałem na kompie (babcia mam problemy z ręcznym pisaniem) formułke w
    stylu "Upoważniam mojego wnuka posługującego się DO o nr xyz do rozwiązania
    umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z telekomunikacją polską sa",
    babcia podpisała i w telepunkcie uznali. Niestety konsultant nie chciał
    przyjąć pisma podpisanego w domu, musiało być podpisane na miejscu i
    upoważnienie z podpisem abonenta. Podejrzewam że to był jego wymysł, ale
    już nie chciało mi się z nim szarpać.
    Karol (p...@T...pl)