  • 1. Data: 2008-06-28 13:49:31
    Temat: Wniosek o odstepstwo - problem z urzednikiem
    Od: "SelfMadeMan" <2...@g...pl>

    Witam,

    Chce postawic zadaszenie na droga dojazdowa do mojej dzialki. Droga nalezy
    do mnie.

    Poniewaz budowa jest w granicy sasiednich dzialek, zlozylem wniosek o
    odstepstwo od przepisow techniczno-budowlanych do Ministra Infrastruktury za
    posrednictwem urzedu dzielnicy. Dolaczylem wszelkie plany, szkice i zgody
    sasiadow.

    W odpowiedzi dostalem lakoniczne pismo podpisane przez urzednika dzialu
    architektury urzedu dzielnicy, ze budowa zagraza zyciu i mieniu oraz moze
    byc postawiona w innym miejscu. W zwiazku z tym ow urzednik *nie skieruje*
    wniosku do Ministerstwa.

    Koniec, kropka. Zadnego uzadsadnienia ani wyjasnienia. Kafka pelna geba.

    Rozmawialem z ww. Panem, ktory jak sie okazalo nie bardzo sie w calej
    sprawie orientuje i nie potrafi uzasadnic swojej decyzji, jednak obstaje
    przy swoim na zasadzie "nie bo nie".

    Nadmieniam, ze budowa nie zagraza zyciu ani mieniu, bo nie bedzie zagradzala
    dostepu do dzialki pogotowiu ani strazy poz., oraz nie ma mozliwosci
    postawienia jej
    w innym miejscu dzialki.

    Pytanie - co moge z tym fantem zrobic? Gdzie sie odwolac, ew. gdzie zlozyc
    skarge na urzednika?

    Z gory dziekuje za cenne uwagi.

    SMM

  • 2. Data: 2008-06-28 14:05:07
    Temat: Re: Wniosek o odstepstwo - problem z urzednikiem
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > Pytanie - co moge z tym fantem zrobic? Gdzie sie odwolac, ew. gdzie zlozyc
    > skarge na urzednika?

    Będzie to napisane na końcu jego odpowiedzi. Skargę zaś zapewne do jego
    przełożonego (burmistrz?)

  • 3. Data: 2008-06-28 14:47:52
    Od: "SelfMadeMan" <2...@g...pl>

    Użytkownik "William" <n...@m...mnie.pl> napisał w wiadomości

    > Będzie to napisane na końcu jego odpowiedzi. Skargę zaś zapewne do jego
    > przełożonego (burmistrz?)

    Na koncu odpowiedzi nie ma nic o odwolaniu.

    Zastanawia mnie, czy to pismo jest w ogole "legalne"?

    SMM